Prea multa lume

27 2 0
                                    

Eu și Ana ne-am sustras din "ecuatie" și am plecat din sufragerie. Și îi urmăream pe Mădă și pe Marco. Vorbeau ceva ciudat. Cel puțin așa mi-s-a părut.
Marco: Nu ne cunoaștem de multa vreme. Spune-mi ceva despre tine.
Mădă: Pai am o sora Ana și un frate mai mare Filip. Am o verișoara Ellis care vine din alt oraș și ne-am mutat toate aici și părinții în apartamente diferite din centru. Tu?
Marco: Ce vrei sa știi?
Mădă: Nu știu...Pai...verișorii tai, frați sau surori chestii dastea.
Marco: Am o sora de 2 ani, Marissa, părinții mei locuiesc deasupra noastră în blocul asta și eu stau cu Marissa și mai am un frate mai mare. Și am trei verișori. Nu toți sunt frați. Jason, Amy si Jerry. Jason e singur la părinți și Amy și Jerry sunt gemeni.
Eu: JASON, CINE ȘI CINE!??!?!? *tipand*
Marco: Ja-son, A-my și Je-rry. In-te-legi?
Eu: Leșin fraților.
Cădeam pe jos. Mădă și Ana mă țineau și Marco se crucea. Și i-am explicat totul și a înțeles.
Eu: Dar stai puțin, credeam ca singurul lor verișor e Mafio.
Marco: Mda...Mafio e...Hm...Nu voiam sa spun pentru ca e un om groaznic, dar el e fratele meu mai mare.
Eu: Mă mut. *facandu-mi bagajele*
Ana: Ellis calmeaza-te.
Eu: Nu. Plec. O lunga vreme. De tot.
Mădă: Vai de mine, sun la politie.
Marco: Mai bine nu spuneam nimic.
Ana: Gata Ellis linisteste-te.
Mădă: Da, acum nu mai ești împreună cu Jerry. Nu are de ce sa iti facă rău.
Eu: Nu e vorba ca sunt sau nu cu Jerry. El mă vrea pe mine. De ce a trebuit sa pic intr-un oras CU MAFIO!?

Mâna DestinuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum