*Dupa scoala*
Mama ne-a adus acasa si cand ne-am dus in sala de oaspeti unde mama ne-a spus ca e tata am vazut doi oameni stand de vorba cu el...
Eu: AMANDA! CAIL!
Tipam eu fericita. Si ei, si tata si Lisa si Mari se holbau la mine.
Eu: Adica...buna oameni pe care nu i-am vazut in viata mea si pe care nu-i cunosc!
Jay: Mia? ii cunosti pe Amanda si pe Cail?
No, eram prinsa intre ciocan si nicovala.
Eu: Da. Sunt vecinii lui Amy si Jerry si stateam mult impreuna cu ei cu Mabel cu Neredy si bietul Cail care a fost batut de bunicul me-- ADICA bunicul acele fete-- ADICA... UH, MAMA MI-A SPUS!
Jay: Voi n-aveti teme de facut?
Eu: Corect. Haide Lisa.
Eu si Lisa ne ajutam mereu la teme EVIDENT! Si pe Mari o ajutam dar ea nu prea avea nevoie in clasa intai de atata ajutor. Nu prea avea teme.
Lisa si Mari au urcat sus. Si eu am ramas la usa salii de oaspeti sa ascult conversatia.
Jay: Sa continuam. Amanda, cat Amy e la treaba, nu ai putea tu sa te ocupi de copii? Amy pleaca dimineata, deci le duce ea pe fete la scoala. Si se intoarce seara.
Amanda: Da, sigur. Nicio problema. Sunt niste dulcele.
Jay: Multumesc. Insa. Eu ba vin ba plec si mai plec cateodata si zile intregi de-acasa. Asa ca, Cail, as putea sa te rog sa te duci ocazional la domnul Scott sa iei facturile si ce iti da el si sa le aduci acasa?
Cail: Poti conta pe noi.
Jay: Si inca ceva Cail. Amanda, ne poti lasa singuri?
Amanda: Sigur.
M-am ascuns dupa usa si Amanda s-a dus sus.
Jay: Cail. Stii ce ai de facut. Acum trebuie sa fi foarte atent ca Amanda sa nu gaseasca seiful. Nu ii voi interzice sa intre in camera respectiva, pentru ca seiful este ascuns in camera de serviciu. Poate are nevoie de matura, de aspirator sau de mop. Cine stie, poate se varsa ceva si trebuie sa stearga. Dar ai grija. Spune-i sa te anunte daca descopera ceva prin casa. Sa fim siguri.
Cail: Da, sigur Jerry.
Eu: Bine multumesc.
CE?! SEIF? CAMERA DE SERVICIU!? Am luat-o la goana intr-acolo. Am cautat peste tot vreun semn. Si cand am obosit m-am asezat si am inceput sa ma holbez la pictura pe panza de pe perete. Ma gandeam...de ce le trebuie o pictura in camera de serviciu? Mai sunt si altii ca mine care trag cu urechea si afla ca anumite chestii importante sunt intr-o camera absolut inadecvata pentru a ascunde chestia aia si cand obosesc se holbeaza la opere de arta? Am dat la o parte pictura si am gasit o usa care arata cu usa vreunui seif super secret din filme. Incapea un om acolo. Am deschis usa si am mers un pic de-a lungul unui coridor destul de mare. Am inchis si usa dupa mine, bineinteles. Dupa ceva timp am ajuns intr-un hol micut cu o usa IMENSA si rotunda in fata mea.
CITEȘTI
Mâna Destinului
Genç KurguEllis e o fata emotiva, dar puternica. Are multe probe grele de trecut, dar găsește în totdeauna o soluție buna. Chiar dacă e cea mai tranzita idee. Are oameni lângă ea care o ajuta când are nevoie. Însă, nimic nu e mai dureros sa vezi ca nu mai ai...