DING DONG
Eram toți la intrare și Ana a deschis ușa. Acum îmi amintesc ce ne-a zis Marco despre verii lui. Am înghețat. Nu știam ce sa fac. Sa mă duc în camera sau sa mă prefac ca totul e ok. Pana la urma...
Amy: ELLIS! Dar ce coincidenta!
Eu: Da...Ce coincidenta...
Amy: Putem sa stăm de vorba intr-o camera?
Eu: Ăm...Ok.
Am dus-o la mine în camera și am închis usa. Ne-am așezat în pat.
Amy: Una la mana: tu nu aveai o surioara mai mica?
Eu: Ba da, Britney.
Amy: Și unde e? Ai lasat-o acasă?
Eu: Sta cu mama.
Amy: Acasă la voi?
Eu: Nu, acasă la ei. Amy eu nu mai stau în Risenvile. Stau aici, în Fillerwood.
Amy: Oh...Nu știam ca te-ai mutat.
Eu: Mama și tata au un alt apartament în centru și ei stau cu Britney. Eu stau aici cu Ana și Mădă.
Amy: Multe s-au schimbat. Dar nu și faptul ca Jerry vrea sa va împăcați.
Eu: Poftim!?
Amy: Da.
Eu: Nu se poate.
Amy: De ce?
Eu: Nu te baga, bine? Dacă vrea sa ne împăcăm, sa îmi spună. Lui am sa-i spun de ce.
Amy: Bine.
Am ieșit și mă uitam la un băiat care nu-l știam...Cum era...Jason? Jackson? Nu...ba da...Jackson. Da.
Eu: Bună Jackson. Nu am auzit multe despre tine.
Jackson: E Jason.
Eu: Jason, pardon.
Jason: Nu-i nimic.
*******
...
*******
...
*******
Am vorbit. Ore întregi. Au venit la ora 12. Pleacă tot la 12. Noaptea. Mă rog. Glumeam. Era ora 8 seara și se pregăteau sa plece. Când Jerry voia sa vorbim.
Eu: Ce-i.
Jerry: Chiar vreau sa ne împăcăm. Mi-e dor de tine.
Eu: Nu se poate.
Jerry: De ce? Da-mi a doua șansă, nu o sa regreți.
Eu: În primul rand, EVIDENT ca o sa regret. În al doilea rand, nu trăiesc după placul tău. Am o șansă la o noua viața aici.
Jerry: Nu stau departe de Iași...
Eu: Nu-mi păsa unde stai. Eu am cunoscut un tip.
Jerry: Cine e îl ucid!
Eu: Nu! Nu te atingi de Darwin! Lasa-ma în pace! S-a terminat! Tu te-ai terminat! Ai incheiat-o cu mine dintr-un motiv stupid și acum te milogesti la mine sa ne împăcăm. Stii ceva? Nu se va intampla! Tu te desparți de mine, tu vrei sa ne împăcăm. Eu nu voiam sa ne despărțim, acum nu ne împăcăm. Nu se face cum vrei tu. M-ai păcălit o data! Acum nu te mai las! Am încheiat orice discuție! Gata!
Au plecat cu toții. Jerry asta îmi distruge viața.
CITEȘTI
Mâna Destinului
Fiksi RemajaEllis e o fata emotiva, dar puternica. Are multe probe grele de trecut, dar găsește în totdeauna o soluție buna. Chiar dacă e cea mai tranzita idee. Are oameni lângă ea care o ajuta când are nevoie. Însă, nimic nu e mai dureros sa vezi ca nu mai ai...