Pregatire pentru vizite

24 3 3
                                    

Mădă a zis ca nu a mai stat de mult cu Marco. Și l-a chemat pe la noi.
******
Mădă: Marco!
Marco: Bună iubire. Ce mai faceți?
Mădă: Bine.
Auzeam niște voci pe hol. Erau Marco și Mădă. Eu și Ana chicoteam și vorbeam despre ei.
Eu: Ana fii atenta, Mădă și Marco, M&M.
Eu&Ana: *razand*
Mădă: ANA! ELLIS! *striga către noi*
Noi: DA?
Mădă: A VENIT MARCO!
Noi: ȘI?
Mădă: VENIȚI AICI!
No, ce era sa facem?
Eu: Bună Marco.
Marco: Bună fetelor.
Mădă: *zambind*
Marco: Mădă, va deranjează dacă îmi aduc și eu verișorii aici? Doar sa stea azi sa mai discutam. Pentru ca vreau sa vii prezint.
Mădă: Sa stea peste noapte?
Marco: NU nu, adică sa stea azi aici cu noi. Și cu voi.
Mădă: Eu sunt de acord. Ana?
Ana: Și eu sunt de acord. Ellis?
Eu: Sigur. De acord. Când?
Marco s-a uitat în telefon.
Marco: Peste o ora.
Eu, Ana și Mădă ne-am luat de maini și am spus în cor:
Noi: Puterile luminii...ACTIVATE!
Era codul pentru "Avem puțin timp sa pregătim apartamentul pentru vizite!"
Mădă: Ana tu du-te și cumpăra mâncare, Ellis alege hainele, Marco tine-ne la curent cu verișorii tăi si eu pregătesc masa.
YAY! ALEG HAINELE!
Pentru Mădă am ales un tricou portocaliu cu Mickey Mouse, blugi negri putini rupți si niște teniși negri. Dacă vin musafiri, stăm încălțate prin casa. Mie mi-era cel mai greu. Aveam de ales intre un pulover cu MTV cu blugi roz si tenisi albi, un tricou pe care scrie "Come at me BRO", cu jeanşi albi si tenisi negru cu alb sau mai aveam o varianta. Pe care am și ales-o. Și anume un tricou alb cu niște buze pe el, niște jeanşi gri cu niște sandale negre fără vreun pic de toc. Nu port tocuri prea des. Defapt chiar foarte rar. Pentru Ana am ales un tricou fără mâneci, lung în părți, cu Superman, blugi roșii și teniși negrii. (media) Am ales bine. Tuturor le-a plăcut ce am ales.
Intr-o ora Mădă aranjate frumos masa mare din sufragerie cu tot cu mâncare, hainele au fost alese deja de mine și Marco ne-a zis ca verii lui urca pe scări. Ura!
**************
DING DONG

Mâna DestinuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum