Cail poate săruta o pisicuță! :))

53 5 0
                                    

Amy: Ok cine urmează?
Cail: Pot eu?
Amy: Sigur.
Cail: Ăm...Ellis. Ce alegi?
Eu: Provocare.
Amy: Cail scuze ca te întrerup. Deci sa înțeleg ca nimeni nu va alege adevăr?
Eu, Amanda, Jerry&Cail: Mda...cam așa ceva.
Amy: Ok deci. Continua Cail.
Cail: Ok. Deci...Ellis...te provoc să...mă săruți!
Ellis: Ok.
Jerry: Bine, tu ai auzit ce tocmai ai zis!?
Eu: Da. *facandu-i cu ochiul.*
Cail deja era cu ochii închiși și cu buzele țuguiate, așteptând sa vin eu și sa-l sărut. Deodată văd pisica lui Amy și Jerry trecând pe lângă mine. Am luat-o în mâini și am pus botul pisicii sa-l sărute pe Cail.
Cail: *terminandu-se sarutul* Ellis, dar mic mai e boticul tău...* deschizand ochii si observând pisica* O DOAMNE CE TOCMAI AM FĂCUT!?
Amy: Tocmai ai avut primul sărut pasional cu Lisa!
Eu, Amanda, Amy&Jerry: *razand cu pofta, din nou*
Eu: Acum e rândul meu. Amanda, te provoc să...ȘTIU! Încearcă sa înveți pisica sa meargă în doua picioare!
Amanda: Pfffoooaaaiii! Uf...Lisa vino aici. Hai Lisa, hai pisi! Așa ca o domnișoara!
Lisa reușește sa scape din mâinile Amandei și era foarte speriata. A încercat sa fuga, dar din grabă a dat cu capul de lemnul de lângă pat.
Amy: Vai, săracă Lisa!
Toti: *razand cu pofta, IAR*
Jerry: Acum eu. Ellis, te provoc sa...
Amy: SA NE ARĂȚI FERMA BUNICILOR TAI! *entuziasmata*
Jerry: DA!
Eu: Ăm...ok. Cum vreți. Se vor bucura dacă le facem o vizita-surpriza!

Cum am mai zis, am pus poza cu Cail, la început. Am găsit una. Sper ca va place. Următoarele capitole le postez dimineață. Sau cred ca acum...Nu știu sigur. Vedem.

Mâna DestinuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum