Mă rog, a plecat Marco-porcul. M-am dus în camera mea sa îmi termin colierul și brățările din mărgele. Erau deja începute. Și iar suna soneria.
Eu: BĂ DA SONERIA AIA MĂ SCOATE DIN MINȚI! O SA SCOT SISTEMUL ĂLA DIN ȚÂȚÂNI DACĂ O MAI AUD O DATA!
Ana: DU-TE FĂ ŞI RASPUNDE ȘI NU TE MAI PLÂNGE ATÂTA!
Eu: BINE FĂ!
M-am luminat la fața.
Eu: DARWIN!
Darwin: Ce faci frumoaso?
Eu: Bine suricată.
Darwin: Suricată?
Eu: E-xact.
Am auzit niște lăbuțe indreptandu-se spre apartament.
Darwin: Hai Bubu.
Eu: *curioasa* Cine-i Bubu?
Dacă are iubită? Ce a fost în capul meu?!
Eu: Un cățeluș!
Darwin: Surpriza!
Eu: E foarte dulce. Al cui e?
Darwin: Al tău.
Eu: Serios?
Darwin: Ellis, vreau sa te întreb ceva.
Eu: Cum îl cheamă pe cățeluș?
Darwin: Bubulina. E o ea.
Eu: Acum spune.
Darwin: Uite...Mie chiar îmi placi. Ador sa petrec timpul cu tine. Ai vrea sa...
Eu: ...sa?
Darwin: Sa fim împreună?
Eu: DA! DA DA DA DA DA DA!!!
Darwin m-a luat pe sus și ne roteam p-acolo.
-Peste 3 saptamani-
Eu: AM O IDEE!
Ana&Mădă: Ce!?
Eu: Haide sa ne luam toți prietenii și sa ne mutam în London.
Ana: E Londra.
Eu: London. Eu vreau varianta în engleza.
Ana: Bine bine.
Mădă: E o idee tranzita.
Eu: Ei, hai! Toti si-au pus bani deoparte și mă bat de mult la cap sa ne mutam acolo. FACETI-MI FAVOAREA ASTA!
Ele: NO BINE FACEM ASTA!
Eu: SERIOS!?!?
Ele: DA.
Eu: YAYAYAYAYYAYAYAYAY!
Eu, Mădă, Ana, Ariana, July, Alishia, Mara, Monica, Alina, eu mi l-am luat pe Darwin și mama mi-a dat-o și pe Britney sa am grija de ea, Ana (s-a împăcat cu Mihai) și l-a luat pe Miha și Mădă (se despărțise de Marco și își găsise pe altcineva drăguț și manierat) și l-a luat pe Blake. Am plecat apoi.
-Peste 3 zile-
Am ajuns. Eu cu Ana, Mădă și Britney stăm intr-un apartament intr-un bloc și în același bloc stau Darwin cu Blake și Miha în același apartament, Ariana, July și Alishia stau în același apartament, la fel și Mara, Monica și Alina. Cam atât. Atâția am plecat. Lângă bloc era o casa maaaare aranjata în toate modurile posibile și cu o curte imensa. De la geamul meu puteam sa văd o camera mare, albastru deschis și cu tot felul chestii de fete. Birouri cu reviste, pat cu lenjerie cu 1D, covoare cu fel de fel de modele și bla bla bla. Era o camera de vis. Voiam sa fiu în locul acelei fete.
CITEȘTI
Mâna Destinului
Fiksi RemajaEllis e o fata emotiva, dar puternica. Are multe probe grele de trecut, dar găsește în totdeauna o soluție buna. Chiar dacă e cea mai tranzita idee. Are oameni lângă ea care o ajuta când are nevoie. Însă, nimic nu e mai dureros sa vezi ca nu mai ai...