Nu m-am pus sa plâng ca disperata, am vrut sa mă bucur de vara cu Ana și Mădă. Am deschis ușa camerei și Ana și Mădă au căzut una peste alta...mi-au adus aminte când erau Amy și Jerry acasă și se certau în baie și noi ascultam la ușă și când au deschis ușa am căzut toți unii peste altele. Astea da momente fericite.
Eu: Mbiiiiiiiiine...
Ana: Probleme, Ellis?
Eu: Nu, nu doar ca am scăpat de un dobitoc.
Ana: *cu o fata puțin trista* O...
Eu: E ok. Deci ce facem azi?
Ana: Cum adică ce facem azi?
Eu: Vreți sa stăm degeaba sau ce?
Mădă: Am eu o idee buna.
Eu&Ana: Ce!?
Mădă: DA-TE DE PE MINE!!!
Ana: O, scuze. *zambind si dandu-se jos de pe Mădă*
Mădă: Mulțumesc.
DING!
Ana: Deschid eu.
Eu: Mădă, știi tu cine e?
Mădă: Nup.
Ana: Hai intra.
?: Bună Mădă! Ce mai faci?
Mădă: Bine tu?
?: Bine mersi.
Ana: Mihai, ea e Ellis verișoara noastră. Ellis, el e Mihai, iubitul meu.
Eu: Încântată.
Mihai: La fel.
Mă duc repede în camera sa nu existe "incidente". Și aud soneria din nou.
Mădă: Halu! Ce faci? Mi-ai lipsit.
?: Doua zile? *razand*
Mădă: Da! *razand*
Mă uit prin gaura cheii sa văd cine mai e. As putea paria pe un conac cu garaj pentru 7 mașini ca e iubitul lui Mădă.
*********
Ei bine as pierde conacul cu garaj pentru 7 mașini. Era o fata înaltă, blonda și cu o fata tare simpatica cu un copil mic de mana. Avea o fetiță mica și aproape la fel de blonda ca ea. Era mititica și dolofana. Am ieșit afară din camera.
Ana: Ellis! Uite ea e Ariana, o colega de la scoala.
Ariana: Și ea e sora mea mai mica, July.
Eu: Bună July!
July: Bună...
Toate: Awww! Ce dulce e!
Eu: Îmi pare bine Ariana.
Ariana: Și mie.
Mădă: Mai urmează sa vina încă doua fete care stau în bloc. Ariana sta la blocul de vizavi.
Eu: Super!
Era ocazia perfecta sa îmi fac și eu prieteni. Mihai pare de treaba. I se potrivește Anei. Toti îi zicem Miha. Da mă rog. Am ieșit afară sa iau niște sucuri.
CITEȘTI
Mâna Destinului
JugendliteraturEllis e o fata emotiva, dar puternica. Are multe probe grele de trecut, dar găsește în totdeauna o soluție buna. Chiar dacă e cea mai tranzita idee. Are oameni lângă ea care o ajuta când are nevoie. Însă, nimic nu e mai dureros sa vezi ca nu mai ai...