Ne pregătim pentru super party

42 3 0
                                    

*Peste câteva zile*
A trecut și Crăciunul și mâine seara facem revelionul la mine acasă. Azi trebuie sa merg cu Jerry, Amy, Mabel, Huerbo, Marco, Fabia, Endera, Amanda si Cail sa cumpărăm ce ne trebuie. Mâncare, decorațiuni, boxe și altele. Ne-am întâlnit în fata supermarketului.
Eu: Ok...Suntem toți. Deci, Mabel, Amy si Fabia, voi va duceți după mâncare. Huerbo și Marco, voi va duceți după boxe și ce ne mai trebuie sa punem muzica și eu, Jerry, Endera, Amanda și Cail ne ducem după decorațiuni. HAI!
După câteva ore am ieșit din magazin cu sacose pline cu detoate. Am stat pana seara în supermarket. Apoi am dus cumpărăturile acasă și a doua zi urma sa le aranjam pe toate ca sa fim pregătiți pentru mâine noapte.
-A doua zi-
-Ora 15:39-
Eu: Huerbo, pune boxele pe masa aia. Amy, Da-mi și mie posterul ăla sa-l lipesc, tu pune mâncarea pe masa. Și ruag-o pe Mabel sa te ajute.
Amy: Ok.
Eu: Cail! Cail vino puțin!
Cail: Ce?
Eu: Tine capătul ăsta ca sa pun eu scociul.
Cail: Așa?
Eu: Mda...Acum e bine. Du-te, ajuta-l pe Huerbo sa pună boxele și laptopul.
Cail: Bine.
Eu: Marco nu mai manca! Lasa-le pentru diseară!
*Peste câteva ore*
-Ora 21:06-
Eu: Oh, doamne trebuie sa ne intindem putin pana la ora 11. Altfel nu va mai avea farmec.
Eram absolut extenuați. Muncisem toată ziua și trebuia sa fim numai bine odihniți pentru noaptea asta.

Mâna DestinuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum