Ce se-ntampla? Eu...ok...de ce sunt 2 oameni in fata mea? Ce am facut sa fie asa fericiti? Stai putin... Ala seamana perfect cu...
*peste 2 ani*
Mda, sa explic tot. Se pare ca m-am reincarnat intr-un bebelus. Gandurile mele spun ceva insa eu nu pot sa pronunt decat "MAMA" si "TATA". Viata asta e buna. Fara Mafio, fara Jerry si fara Amy. Perfection. Avem si un caine. E un ciobanesc scotian. Preferatul meu. Ciudat e ca...mi-am dat seama cine e mama mea. O iubeam oricum dar ce e si mai ciudat e ca imi amintesc totoul din ce insemna sa fiu Ellis. Nu trebuia sa uit? Sa o iau de la capat? Ma rog. Daca o luam asa, mama mea din viata lui Ellis ar fi putut fi prietena mea cea mai buna in viata de dinainte de Ellis. Desi nu imi aminteam. Ma rog. Mama mea era Katy. Dap, aceea Katy. Acum evident ca nu o mai chema Katy Johnson, ci Katy Astro. Normal, pentru ca era casatorita. Ciudat nume. Mama mea astronaut hi hi hi. Nu-mi aduc aminte foarte bine numele asta. In fine. Eu aveam 2 anisori. Apropo, nu mi-am dat seama cine e mama mea dupa cum o striga lumea, pentru ca lumea o striga Kay. Si pe tata Jay. Mi-am dat seama dupa infatisarea ei. Defapt era super pentru ca nu eram singura la parinti. ERAM GEMENE! Lisa si Mia. Eu eram Mia si surioara mea geamana era Lisa. Eram asa fericite tot timpul. Locuiam intr-o casa mare mare si foarte moderna in care eu si Lisa aveam aceeasi camera. Era mare si roz bombon. Cu 2 paturi duble si niste lenjerii de pat foarte frumoase. Erau 2 paturi, dar cum noua ne era frica sa dormim singure, separat, dormeam amandoua intr-un pat. Mama si tata s-au gandit pentru cand vom fi mai mari la cele 2 paturi, chiar daca s-ar putea sa schimbam un pic camera mai tarziu, fiecare cu gustul ei. Eu si Lisa eram nedespartite. La fel si mama si tata. Erau parteneri de afaceri. Oameni ai business-ului.
Intr-o zi, pe cand eu si Lisa implineam 3 ani, fix de ziua noastra mama a mai nascut un bebelus. Fetita. Urma sa o cheme Marissa. Se nascuse si ea tot de 1 iulie, ca noi. Noua ne placea sa ii zicem Mari. Era frumos sa ai surori. Dupa asta, mama si tata nu mai voiau baieti fiindca eram prea multe fete si un baiat singuratic era ciudat. Mama si tata au mai adaugat un pat pentru Mari la noi in camera. Kay si Jay stateau mereu pe acasa sa faca afaceri si cand noi trebuia sa ne ducem la gradinita, asta pe la 5 ani, ne ducea si aducea sora tatei. Noi ii ziceam matusa, dar nu stiam sigur care era numele ei. Eram ca si cum eram 4 fete la parinti pentru ca tata ne aducea mereu la noi acasa o fata Britney sa ne jucam cu ea. Era foarte draguta. Si mult mai mare ca noi. Tata zicea mereu ca este sora mai mica a unei fete foarte speciale pe care a iubit-o mult inainte sa o intalneasca pe mami. Dar acum nu mai e. Atunci mi s-a aprins beculetul. Semana mult cu sora MEA mai mica Britney. Dar m-a lovit un fior in gandul ca tata era Jerry si ca e fostul meu iubit. EEW! E TATA! Nu, trebuie sa fie doar o coincidenta...nu?...NU?!
CITEȘTI
Mâna Destinului
Novela JuvenilEllis e o fata emotiva, dar puternica. Are multe probe grele de trecut, dar găsește în totdeauna o soluție buna. Chiar dacă e cea mai tranzita idee. Are oameni lângă ea care o ajuta când are nevoie. Însă, nimic nu e mai dureros sa vezi ca nu mai ai...