"Hazudsz." Mondtam rögtön Carsonnak, ahogy befejezte mondatát.
De aztán jobban megnézve láttam az igazi félelmet arcán. Eljátszhatod, hogy megrémülsz, de azt nem, hogy izzadsz és rettegve nézel valakire. Nem hazudott. Igazat mondott. És ez kétségtelenül rosszabb volt, mintha hazudott volna.
Carson nyelt egyet és idegesen nézett körbe. "Azt hiszem meghalt, de.... az az öreg hölgy mondott valamit mielőtt tudod..."
Felhúztam szemöldökömet, miközben próbáltam minden gondolatot kiverni a fejemből, amik Rose brutális halála körül forogtak. "Mit mondott?"
Ezúttal a fejét rázta. "Nem tudom...Ez ködös..."
"Carson."
Carson összefonta kezeit. "Ő...ennek semmi értelme. De azt mondta, 'ideje, hogy az legyél, aki igazából vagy' és aztán...igen, tudod a többit."
"Szóval nem halott?" Érdeklődtem és beharaptam alsó ajkamat, ahogy az a mondat ismétlődött újra és újra fejemben, és próbáltam rájönni az értelmére.
Aki igazából vagy...? Mit jelentsen ez?
Carson megrántotta a vállát. "Nem tudom. De láttam. Harry. Ez csak..." Újra a fejét rázta.
Arcomba haraptam belülről és megszorítottam vállát, miután rámosolyogtam és röviden bólintottam. Egyik kezével hajába túrt, mielőtt kiviharzott az ajtón, egy őr utána ment megkérdezni hova tart. Addig néztem, amíg el nem tűnt teljesen.
Egyik kezemet végig húztam arcomon és visszamentem a székemre és ledobtam magam rá. Marcus furcsán nézett rám és Daniel is, mióta a csoport megalakult. Nem tudtam, hogy magyarázzam el. Nem is értettem annyira, hogy elmagyarázzam.
Mit tehetett Cecilia Roseal, amitől az igazi önmaga lehet? És mindennek a tetejébe, miért látta Carson, ahogy a szívét kitépik mellkasából és ez miért nem elég ahhoz, hogy azt állítsa meghalt? Továbbá miért kezdi minden értelmetlenné válni?
"Miért beszélt veled egy őrült médium?" Kérdezte Daniel szemöldökeit ráncolva.
Alsó ajkamat ujjaim közé vettem, mielőtt hajamba túrtam. Közelebb hajoltam és a térdeimre könyököltem. "Ötletem sincs." Mondtam őszintén.
"Mit mondott?" Vált szkeptikussá Marcus.
"Semmi értelmeset."
"Mi volt az?"
Egyszerre néztem mindkettőjükre. "Nem tudom. Jelenleg, látta, ahogy Rose szívét kitépték a mellkasából és Cecilia azt mondta neki ideje, hogy az legyen, akinek rendeltetett valójában. Ez válasz a kérdésedre? Mert ha igen, kérlek világosíts fel, hogy mi az ördögért nem értem."
Daniel szemei kiguvadtak. "Kitépték a szívét?"
Felálltam és leintettem őket elutasítóan. "Nem akarok olyan dolgokról beszélni, amiket nem értek...Ebédnél találkozunk."
És egy őr várt, amikor kiléptem az ajtón.
***
Eltelt pár nap és aggódtam. Túlságosan aggódtam. Felbőszültem, amiért még mindig mentális betegként és/vagy bűnözőként kezeltek, feszült voltam, mert nem értettem Cecilia tetteit és rettegtem attól, hogy nem tudtam mi történt Roseal.
Daniel egyik imádott könyvéből lopott idézet szerint, a felejtés elkerülhetetlen. És nem csak az, ez hülyeség.
Értelmet találni nehezebb, a mai nap egy rettenetes. Megan még mindig a hatalmas szökési tervemről faggatott, míg Aiden csak ül, mint általában. Marcus valamiért rossz hangulatban van és Daniel próbálta jobb kedvre deríteni, de csak rosszabb lett.
YOU ARE READING
Half Mad (Half Bad folytatása)
Fanfiction"Egy őrült világban, csak az őrültek lehetnek normálisak." Őrültséggel körül véve, Harrynek és Rosenak nehéz kiszámítani, hogy mi vár rájuk legközelebb. Hamis személyazonosságok, téves gyerekkori szavak, diktatúra, kínzások, Daniel szörnyű mégis imá...