17. fejezet

1.3K 68 4
                                    

Nem tartott sokáig, míg feltűnt, hogy Jessiet nem mutattuk még be, így ösztönösen óvatosabbá váltam. Egy részem küzdött bennem, mintha elhittem volna, hogy a bátyám nem akart bántani engem három éven keresztül és aztán a reményem apró darabokra tört. De úgy tűnt, mintha az igazat mondta volna és Marcus azt mondta, hogy...

Eldöntöttem, hogy nem bízok Marcusban, de ezt már tudtam. Így illedelmesen elnézést kértem és kimentem a szobából, Raven és Rose követtek. Azt gondoltam Rose azért, mert érezte a belőlem hirtelen áradó feszültséget, és Raven csak azért követhetett, mert ő volt az új kiskutyám vagy valami ilyesmi.

Szemeimmel gyorsan felmértem a dolgos várost, de nem láttam meg az ismerős barna fejet, ami olyan, mint az enyém volt. Arcomba haraptam belülről és arra gondoltam, hogy Ravennek nem eshet baja. „Raven."

„Hmm?"

„Tudod Jessie hova ment?"

„A fiú, aki ellopta az arcod?" Motyogta. „Nem emlékszem, hogy kijött volna az erdőből."

Összepréseltem ajkaimat, de Rose már félúton volt az erdős rész felé, ahonnan jöttünk. Jobban reméltem, mint kellett volna, hogy csak talán összezavarodott a sok ember miatt és csak zavarba jött. Ami, valószínűleg lehetetlen volt, de próbáltam tovább reménykedni. Nem akartam túlságosan sérülni, amikor majd rájövök, hogy a testvérem irányítás alatt volt, akkor is, amikor elhitette velem, hogy nem volt.

Az egész helyzet zavaros és elcseszett volt.

Raven megragadta a pólóm szegélyét, ahogy követni kezdtem Roset. Lenéztem és láttam aggódó szemeit. „Ő a rossz klón?"

Nem éreztem úgy, hogy el tudtam volna neki magyarázni, így csak sóhajtottam. „Reméljük, hogy nem." Csak ennyit mondtam, hogy elszabaduljak.

És ennyire volt időm.

Rose rettegve kiabálta a nevem, olyan hangon, ami idegessé és rémültté tett és, amit valószínűleg sosem fogok elfelejteni. Elég volt, hogy minden ember az ő irányába nézzen és kétségbeesetten jött ki a fák közül, szemei hatalmasak voltak és meggyötörtek.

Abbahagyta a lihegést annyira, hogy remegő hangon megszólaljon. „Van egy kis probléma."

***

Nem emlékeztem arra, hogy mögöttem jött volna onnan kezdve, hogy követni kezdtük Ravent és a gyerekeket. Még mindig nem voltam benne biztos, hogy egy ilyen dolog hogy történhetett meg ilyen közel hozzánk úgy, hogy nem halottunk semmit. De ez volt a valóság.

Egy fáról lógott le, egy kötél volt szorosan a nyaka körül, karjain mély vágások voltak, mintha öngyilkos akart volna lenni. Nem hezitáltam, ahogy odafutottam, felemeltem a térdeit és imádkoztam, hogy legyen pulzusa, de agyam ködös volt és majd felrobbantam a helyzet hátborzongató és spontán gondolatára.

„Még lélegzik." Mondtam Rosenak, miután megfogtam ez egyik csuklóját, hogy megtaláljam a pulzusát. Mások is követtek minket és mind levegő után kaptak rettegve. „Segítsetek levenni."

Rose volt az első, aztán pár falusi is segített. Raven megmondtam, hogy maradjon távol, de az egyik fa mögül kukucskált és szemei hatalmasak voltak, míg álla leesett. Megjegyeztem magamnak, hogy később le kell szidnom, ha az anyja nem tenné meg.

„Hogy történhetett ez meg?" Kérdezte Rose és kezei remegtek. „Mögöttünk volt Daniellel egész idő alatt, azt hittem."

Mielőtt válaszolhattam volna Jane furakodott előre a tömegen keresztül. Mindenkinek elmondta, hogy nővér, csakhogy előre engedjék, de amint egy pillanatra Jessire nézett arca lesápadt. Gyorsan összeszedte magát és utasításokat adott.

Half Mad (Half Bad folytatása)Where stories live. Discover now