23. fejezet

1.9K 128 25
                                    

Lövések visszhangoztak a hatalmas béltermen kívül. A falak és a plafon remegett. Mindenki megfagyott, mindenki csak bámult- mindenki várt.

Ösztönösen Rose derekára tettem a karom és magam mögé húztam. Túlságosan ismerős volt a lopjuk el az ellenség legnagyobb értékét tőle. Sosem rajongtam ezért a játékért. Sosem volt élvezetes vagy szórakoztató a szenvedés. És párszor megtörtént velem.

Leah egyenesebben állt a kis emelvényen, ahol azért volt, hogy beszédet mondjon az emberinek. De túlságosan érdeklődő volt, szemöldökeit ráncolta. A türelmetlen vonás örökölhető volt.

Daniel, Jessie és Aiden ott maradtak, ahol voltak, de már készen álltak arra, hogy harcoljanak, ha kell. Biztos voltam benne, hogy a terem tele volt boszorkányokkal, olyanokkal, mint mi, pár ember lehetett köztük csak. De emberek főleg a személyzet tagjai voltak, és máris a királynő mögé bújtak, ahogy parancsolták. Hogy harc lesz vagy sem senki sem tudtam.

Az őrök az ajtónál készenlétben álltak, térdeiket enyhén behajlították és kezeik előre voltak nyújtva.

A terem tovább remegett, ami nem volt megnyugtató.

Aztán minden elcsendesedett, a feszültség nőtt.

Amikor mindenki azt hitte csak valami hiba volt a nagy ajtók kivágódtak.

Az őrök nem készültek fel eléggé, megbotlottak. Egy ember tömeg, maszkkal takarták el arcukat, jelentéktelen hősnek tűntek. Sikoltás töltötte meg a termet a csend helyett és nem tudtam mi volt a rosszabb - a csend vagy az ijedt sikoltások.

Zavart keltő volt, mert az eltakart arcú emberek csak álltak és bámultak. Vártak és vártak és vártak, amíg csend lett ismét. Felhúztam a szemöldököm és vártam én is. Sokáig fog tartani?

Egyszer csak a csend véget ért, amikor a fő alak letépte a maszkot.

Nem más volt, mint Cecilia Larkin, teljes valójában.

Rose kétségtelenül félt, hogy majd megpróbálja bántani őt újra, hátrahúzódott és szabálytalanul vette a levegőt. Természetellenesen kihúztam magam, hogy eltakarjam Roset Cecilia elől. Nem veheti el tőlem még egyszer. Nem.

De elsősorban nem miatta volt ott.

"Leah királynő." Mondta gúnyosan. "Be kell valljam, az embereid jobb harcosok, mint gondoltam."

Leah megszorította az emelvényt maga előtt és láttam, hogy a bütykei elfehéredtek. "Semmi dolgod és jogod nincs itt lenni."

Őrök kerültek a csoport mögé felfegyverkezve, felemelve fegyvereiket és elszánt arccal.

Cecilia kuncogott. "Azért vagyok itt, hogy figyelmeztesselek. A monarchia visszatérését nem fogadta el minden ember. Én sem."

Közelebb lépett, de az egyik őr megfeszült és támadásra kész volt, így megállt. Folytatta. "A lázadók ki fognak törni. Talán azt gondolod megtaláltad a megfelelő megoldást az egyenlőségre, de tévedsz. Nagyon. Sosem lesz egyenlőség addig, amíg különböző emberek élnek. Mindig lesznek szegények és gazdagok. Mindig lesznek erős boszorkányok, ahogy gyengék is. Nem mindenki akarja ugyanúgy látni a múltat. Erre rá fogsz jönni." Elvigyorodott.

Leah kihúzta magát és elrejtette aggódását, hangja határozott volt. "Ha meg akarsz félemlíteni, Madam Cecilia elbuktál. Csak még több utálatot gerjesztesz és nem fogom ezt megengedni. Tévedsz az emberekkel kapcsolatban. Talán nem az életben, de az igazság mindig utat tör magának."

Cecilia kételkedő hangot adott ki. "Örökre naiv. Milyen kár."

Amilyen gyorsan megállt újra is indult a harc. A többi lázadó is letépte a maszkot, elővették kardjukat és csatára készen álltak. Ők támadtak először, elégedettek voltak, amikor útonállókat megsebesítettek vagy lefejeztek.

Half Mad (Half Bad folytatása)Where stories live. Discover now