10. fejezet

1.5K 83 8
                                    

AIDAN

Furcsa volt egy olyan veszélyes dologban részt venni, hogy megszökjünk egy elmegyógyintézetből. Habár, az eltöltött három évem után ideje volt kijutni, így nem tartott sokáig, hogy egyetértsek velük. Nem voltak speciális képességeim, amikkel segíthettem volna, de volt valami, ami jó voltam nagyon:

Az öngyilkosság. 

Furcsa dolog beismerni, de a legjobb módja a figyelem elterelésnek. Majd elkezdek vergődni, kiabálni és rugdosódni. Majd elvisznek az elkülönített szobába, ahol magába szív majd a fehérség - párnázott falak, padló, ajtó és kabát. Szégyelltem bevallani, hogy már volt ebben rutinom.

De ha a terv rendesen fog működni, akkor megmentenek, mielőtt abba a kínzóba szobába kerülnék, magamra maradva a gondolataimmal és a hangokkal a fejemben. Tudom, hogy ott vannak, de ők az okai, hogy bekerültem erre  a helyre. Az emberek mindig is egy dolgot hittek rólam, hogy őrült vagyok- csak ezt hitték el mindig.

Harry ajkait néztem, ahogy minden részletet elismételt, és lenyűgözött, hogy hogy lehet valaki ennyire higgadt, amikor egy potenciális harcról beszél. Megan túl sokat fantáziált róla, de ez ésszerű. Jól nézett ki és bátor volt - két fő tulajdonság, amit a nők keresnek a férfiakban. 

Folyamatosan a saját részemre gondoltam, még mindig voltak kétségeim. Mi van, ha nem teszi meg időbe? Mi van, ha bedobnak oda és nem tudnak kiszabadítani? Mi van, ha egyszerűen csak nem érdekli majd őket és hátrahagynak?

Próbáltam kiverni a gondolatokat a fejemből, próbáltam emlékeztetni magam, hogy Megan visszajönne értem, ha más nem is. Azóta velem volt, hogy idekerültem és kitartott mellettem. Segített, hogy a hangok eltűnjenek, enyhítette a fájdalmam és ellopta a szívem egy darabját, de sosem merném neki elmondani.

A másik dolog, ami aggasztott a tény, hogy nem éjszaka akarták csinálni, amikor mindenki aludt volna. Nem, napközben fogjuk csinálni. Valamikor rögtön ebéd után holnap. Minden valóság lesz és erőre lesz szükségem, hogy végigcsináljam.

Szóval a következő este próbáltam a légzésemre koncentrálni. Könnyen aggódni kezdtem, így pár légző feladat szükséges volt. Már akkor remegni kezdett a kezem, amikor az őröm jött a cellámhoz, hogy ebédelni vigyen. Mindannyian csendesek voltunk az asztalnál, próbáltunk nem gyanúsak lenni.

Harry és én feszültek voltunk - látszott vagy sem. Megkönnyebbültem kicsit, hogy nem csak én voltam az egyetlen, aki ki volt akadva, de ugyanakkor irigy voltam, mert Harry megtudta magát védeni. A legjobb, ami a birtokomba volt erre a célra a körmeim voltak, amiket megnövesztettem, hogy a karomba mélyeszthessem őket, amikor ideges voltam. Habár képesek lettek voltak egy szemet kivájni, a terapeuta mindig megkért, hogy vágjam le őket. Szóval ismét rájöttem, hogy hasztalan voltam.

Mindannyian enyhén bólintottak nekem, amikor az ebéd véget ért, szándékosan a leghátsó asztalnál voltunk. Az őröm közeledett, megragadta a felkarom és talpra rántott. Próbáltam normálisan sétálni, de kicsit befeszültem. A merev, kimért mozdulatok sosem jó jelek.

Amikor kiértünk az ebédlő ajtaján, sokan már ismét a cellájukban voltak. Hálás voltam, amiért nem volt közönségem, ahogy megrántottam a karom és próbáltam kitépni az őr szorításából. Az őr rám csattant és szorosabban fogott.

Még egy mélyet sóhajtottam, mielőtt ténylegesen elkezdtem volna a tervet. Hátraütöttem a könyökömmel, a tapasztalat hiánya miatt oda kellett figyelnem. De elértem az őr karjának a szélét és eltántorodott tőlem.

Habár majdnem idegösszeomlást kaptam, de észnél voltam. Nem akartam még egyen átesni. Körülbelül két hónapja megtörtént. Nem akartam enyhíteni a fájdalmat.

Half Mad (Half Bad folytatása)Onde histórias criam vida. Descubra agora