Nem emlékeztem, hogy elájultam, amikor szemeim egyszer csak kinyíltak szemeim valamikor másnap, azt hiszem. Bár nem egy cellában voltam, ugyanúgy bezárva éreztem maga. Semmi nem volt ott, csak egy kempingágyat láttam a szoba sarkában és vécé sem volt, ami ideiglenesnek tűnt, hacsak nem akarták valaki mocskát takarítani a földről.
Minden eszembe jutott, nemsokkal azután, hogy felkeltem; Rose gonosz oldala, ami átvette felette az irányítást, miközben a földet meghasította, ami minden emberi lényt elnyelt; Cecilia avatkozott közbe a már fogyatkozó erejével, a korának köszönhetően; Rose fülbehasító sikítása, ahogy összegömbölyödött a földön.. Azt hittem valami altató mágiát használtak ellenem, mert nem emlékeztem semmi másra.
Ötletem sem volt, hogy hol lehetek, bár nem voltak rácsok előttem - egy ajtó volt, elég furcsa. Nem úgy tűnt, mintha túszként tartottak volna fogva, inkább tűnt civilizáltnak, és ha már egy egyszerű ajtó látványa is ilyen szabadság érzetet adott, azon tűnődtem milyen érzés lesz az igazi szabadság.
Bepánikoltam, amikor rájöttem, hogy Daniel nem volt mellettem, de próbáltam elűzni a gondolatot, ahogy a kezemet a kilincsre tettem. Azt gondoltam zárva lesz, de teljesen meglepődtem, amikor minden erőfeszítés nélkül kinyílt.
Álmodhattam?
A furcsa helyzetből arra következtettem, de próbáltam figyelmen kívül hagyni, ahogy kidugtam a fejem az előtérbe, enyhe fény töltötte be a plafonról lógó égőknek köszönhetően. Szemöldökömet ráncoltam, ahogy a hideg talajra léptem, és ekkor jöttem rá, hogy mezítláb voltam és nem az intézet ruhája volt rajtam. Helyette egy nagy fehér felső volt rajtam és egy hozzáillő nadrág, még jobban ledöbbentem.
Tettek valamit az emlékeimmel?
Feltételeztem, mert úgy viselkedtem, mintha megtették volna, vagy maga Cecília, bár semmi motivációm nem volt, hogy megemlítsem a nevét. Így ahelyett erőt vettem magamon és balra fordultam.
Nem tudtam mire számítsak, határozottan egy végeláthatatlan folyosó volt. Megszámlálhatatlan ajtó volt rajta és egy előtérbe vezettek, de mindegyik be volt zárva, ahogy megpróbáltam őket kinyitni. Csoszogó lépteket hallottam a hátam mögött, megfordulva csak ürességet láttam. A helyzet hátborzongató és nyugtalanító volt.
De félhettem - ha ez egy játék volt, akkor én leszek a játékos.
Tenyereimet felfelé fordítva tartottam oldalam mellett a karjaimat, hagytam, hogy égni kezdjenek, ha szükség lenne tűzre. Egy újabb hang jött mögülem. Megpördültem és semmi. Ugyanez ismétlődött meg háromszor, mielőtt meghallottam.
Mielőtt meghallottam az ő hangját.
És talán bizalmatlanabbnak kellett volna lennem abban a helyzetben, de nem tudtam küzdeni magam ellen. Nem olyan volt, mint korábban, amikor a csapdába sétáltam- nekem volt rá szükségem. Nem tudtam tagadni, hogy hiányzott, még akkor is, ha az ördögi vigyorát láttam utoljára. Majdnem annyi ideje voltunk külön, mint előtte együtt és kezdtem belebetegedni a távolságba.
"Rose!" Szólaltam meg óvatosan a helyzetre való tekintettel, szemöldökömet felhúzva haladtam a folyosón előre. Nem jött értelmes válasz.
Újra a nevemet kiabálta, ezúttal közelebbről hallatszott. Elengedtem az energiát a kezemből, ahogy megláttam törékeny testét befordulni a sarkon, rettegés suhant át arcán és nyilvánvaló volt, hogy nem csapda. Senki sem tudna olyan rettegést színlelni.
Beszédre nyitottam a számat, de megragadta a csuklóm és tovább futottunk, együtt. Aztán megszólalt. "Tudom, hogy nem kéne megbíznod bennem, de ez komoly. Cecilia áll felettünk egy szimuláció során és-"
YOU ARE READING
Half Mad (Half Bad folytatása)
Fanfiction"Egy őrült világban, csak az őrültek lehetnek normálisak." Őrültséggel körül véve, Harrynek és Rosenak nehéz kiszámítani, hogy mi vár rájuk legközelebb. Hamis személyazonosságok, téves gyerekkori szavak, diktatúra, kínzások, Daniel szörnyű mégis imá...