Sonra kendimi geri çektim ve şimdi ne yapıyoruz?? diye sordum. Jade ve Edward bize bakıp gülüyorlardı. Ben de ne? Dedim. İkisi aynı anda hiiiç dedi yine gülerek. Ben de gözlerimi devirdim. Justin üstünü değiştirirken biz de dışarıda bekliyorduk Jade'e neden güldünüz diye sordum. Sonra Edward sessizce konuşmaya başladı: Hala anlamadın mı Justin sana AŞIK. Neee diye bağırdım istemsizce. Edward eliyle ağzımı kapattı. Sessizce nerden biliyosun ki dedim. Bana anlattı dedi Edward. Ayrıca sana bakışlarından ve hareketlerinden belli. Dedi.
Justin yanımıza geldi ve konuyu kapattık. Nasıl olabilirdi ki ben onu arkadaşım en en yakın arkadaşım olarak görüyordum. O ise beni ileri derecede görüyormuş meğer. Keşke benimle konuşsaydı. Arabaya bindik
Jade ve Edward arkaya oturdu ben de Justin ile öne oturdum. Justin arabayı çalıştırıken ben de nereye gidiyoruz diye sordum. Gece klübüne dedi Edward ve Justin. Kıyafetlerimiz de uygundu zaten.Jade'in üzerinde mor mini elbise vardı. Benim üstümde de siyah Jade'dan biraz daha kısa bir elbise vardı. Altın rengi saçlarım belime kadar geldiği için toplama ihtiyacı duymadım. Jade de kahverengi saçlarını su dalgası şeklinde omzuna bıraktı. Arabayı emanet ettikten sonra içeriye girdik. Bir masaya yerleşirken Justin içeceklerimizi söylüyordu.
Hepimiz birer Miller aldık.
Justin'in bana baktığını anlıyordum ama ona bakmamaya çalışıyordum.
Müzik durdu ve ardından slow bir müzik çalmaya başladı. Justin beni dansa kaldırdı dans ederken ilk tanıştığımız günü hatırlıyor musun dedi. Ben de evet çok komik bir gündü dedim gülerek. (İlk tanıştığımız gün bölümün sonunda anlatılıyor) yanaklarım kızardı. çok çabuk kızarıyorum çünkü çok açık tenliyim. Şarkı bitti ve yerimize geçtik. Eve geldiğimizde saat 5'di. Bu gece eskisi gibi eğlenemedim çünkü aklımda hala soru işaretleri vardı ve bunları ona tek tek
Sormak istiyordum. Ama içimden bir ses sorma diyordu. Neyse sanırım sormayacağım. Odama çıkıp üstüme rahat birşeyler geçirdim ve hemen aşağı indim. Jade ve Justin koltukta oturup bişeyler konuşuyorladı. Ben de yandaki tekli koltuğa oturdum ve konuşmaya başladım. Bugünkü konser süperdi her zamanki gibi.dedim Justin de teşekkürler dedi bir daha ki konser belli değil diye tamamladı. Elena senin Justin'den en sevdiğin şarkı ne diye sordu bana Jade. Ben de Die İn Your Arms dedim cevap olarak. Ben de onu seviyorum dedi Justin. Edward yattı mı diye sordum. Jade yattı dedi. Bir kaç saat sonra hepimiz yattık. Jade ve ben aynı bir odada Edward ve Justin aynı odada kalıyordu. Jade Justin'i sen de seviyor musun dedi bana bakarak. Ben....ben bilmiyorum. Bak tek ihtiyacım olan şey zaman. Biraz zamana ihtiyacım var dedim ve arkamı dönüp uyumaya çalıştım. Tanışma: Ben Los Angeles'taki Justin Bieber konserine gittim ve o aralar ona aşıktım. Konser geçtikten bir hafta sonra liseye yeni bir çocuk geldi aynı sınıftaydık. Sınıftan içeri girdi ve kim olduğunu gördüğümde resmen kendimde değildim. Zaten 3-4 saniye sonra bayıldım. Jade de yanımdaydı Justin benim yanımda olduğu ve onun yanında bayıldığım için Justin beni kucağına alıp okulun sağlık bölümüne götürmüş. Orda beni bir sedyeye yatırıp uyanmamı beklemişler yarım saat sonra gözlerimi açtığımda yanımda Justin ve Jade vardı. Çok utanmıştım. Bana iyi misin diye sordu Justin. Ben de iyiyim dedim titreyen sesimle. Sedyeden kalkmaya çalışırken Justin bir eliyle belimden bir eliyle de elimden tutarak bana yardım etti. ( bir kaç yıl sonra)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe
RomanceZaman zaman ayrı kaldılar,Tuzaklara düştüler ve birbirine olan aşkları ağır basıp Mutlu oldular. 2. Kitap yakında geliyorr!!