1. Kısım
Doktorum beni öteki bölüme yönlendirdi ve başka bir doktor geldi. Beni bir sedyeye yatırdı ve karnıma soğuk bir jöle döktü. Ardından makineyle bebeğe bakmaya başladı. Gözümden yaşlar akıyordu. Daha çok küçüktü. Tanrım çok mutluyum. Sedyeden indim ve bir sandalyeye oturup doktorla konuşmaya başladım. 3 haftalık dedi. Bazı hareketlerimin kısıtlandığını da söyledi. Her ay kontrollere gelmem gerekiyormuş. Mide bulantısı ve baş ağrısı için ilaç verdi. Hastaneden çıktım ve öbce eczaneye girip ilaçları aldıktan sonra eve doğru yola koyuldum. Eve vardığımda kapıyı açan Olivia olmuştu. Hoşgeldiniz dedi. Justin evde mi diye sordum. Evet efendim salonda oturuyor dedi. Hemen yanına geçip oturdum. Hoşgeldin bebeğim dedi. Sana bişey söylemem gerekiyor dedim gülerek. Ben Jade ile buluşmaya gitmedim. Peki nereye gittin dedi Justin. Hastaneye dedim. Ne neden iyi misin bişey mi oldu diye sormaya başladı. Benden çantamdan bebeğin fotoğrafını çıkardım ve eline verdim. Sonra elini karnıma koydum. Ben... hamileyim. Dedim. Nee dedi. Sonra beni kucağına aldı ve döndürmeye başladı. Baba oluyorumm diye çığlık attı.
Seni seviyorum dedi. Gülerek bende seni seviyorum dedim. Akşam yemekte gözü sürekli bendeydi. Yemeğimiz bittikten sonra sofradan kalktık. Justin koltuğa oturdu. Bende mutfağa gidip doktorun verdiği ilaçları içtim. Ve Justin'in yanına oturdum. Ertesi gün Pattie'yi ve Jaxon'u kahvaltıya çağırdık. Kahvaltıdan sonra bahçeye çıktık ve Justin de mutfağa gidip buzdolabının üstündeki bebeğimizin fotoğrafını alıp yanımza geldi. Fotoğrafı Pattie ve Jaxon'a uzattık. Pattie yoksa sen? Evet hamileyim dedim. Hemen kalktı ve bana sarıldı. Bu harika. Kaç aylık? Henüz 3 haftalık. Daha çok küçük dedi. Ardından Jaxon tebrik ederim kız mı erkek mi? Cinsiyeti daha belli değil. Dedim. Uzun süre bu konu hakkında konuştuk. Bir kaç saat sonra Pattie ve Jaxon evlerine gitmek üzere yola koyuldular. Ve biz de evde yalnız kaldık. Justin koltuğa oturdu ve önünden geçerken beni kucağına aldı. Elini karnıma koydu. Karnımdaki elini yuvarlak çizerek gezdirmeye başladı.
Aşkım vurmasını hissetmeye çalışıyosan 4 ay daha beklemen gerek. Güldü ve dudaklarıma yapıştı. Seni seviyorum dedik aynı anda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe
RomanceZaman zaman ayrı kaldılar,Tuzaklara düştüler ve birbirine olan aşkları ağır basıp Mutlu oldular. 2. Kitap yakında geliyorr!!