Sarah Nerede?

38 4 0
                                    

1. Kısım

Bay ve bayan Bieber son zamanlarda hiç tehdit aldınız mı? Hayır dedim. Ama Justin evet demişti. Ona baktım o da bana bakıyordu. Nasıl oldu diye sordu polis. Kuliste hazırlanıyordum. Kapının altında bir not buldum üstünde ailene dikkat et yazıyordu. Hemen kameralara baktırdım ama nasıl yaptıysa o anlık kameraları durdurmuş. İnanmıyorum Justin tehdit edilmişti ve bana söylememişti. Ona çok kızgındım. Ama şimdi sırası değildi. Polis gitti ve evde yalnız kalmıştık. Sürekli ağlıyordum ve gittikçe daha da şiddetleniyordu. Koltuktan kalktım ve Sarah'nın odasına gittim. Justin oradaydı. Başını prensesimin kıyafetlerine gömmüş ağlıyordu. Yanına gittim ve ona sarıldım. Kızgınlığım biraz da olsa hafiflemişti. Bir süre sonra salona geldik ve koltuğa oturduk. İkimizde ağlıyorduk. Saat sabahın altısıydı. Ama beni uyku tutmamıştı. Bebeğim şimdi ne haldedir. Üşüyor mudur,acıkmış mıdır? Kim bilebilir ki. Olivia kahvaltıyı hazırlamıştı ama bişey yemedim. Başım dönmeye başladı ve gözüm karardı yere yığıldım ve elimdeki bardak yere düşüp kırıldı. Justin koşarak yanıma geldi ve beni yerde görünce gözünden yaşlar akmaya başlamıştı gözyaşları tenime akıyordu. Beni yavaşça yatağa yatırdı ve birini aradı. Sanırım doktordu. Kapı açıldı ve içeri girdi. Ne oldu diye sordu Justin'e birden bayıldı desi Justin. Bu aralar onu üzen bişey yada stres olduğu bişey var mı? Evet dedi Justin. O zaman üzünteüden ve yemek yememekten vücut direnci azalmış bu yüzden bayılmış dedi. Ve serum taktı. Uyandığımda Justin yanıma oturmuş bir eliyle saçımla oynuyordu diğer eliyle de elimi tutuyordu.

BelieveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin