1. Kısım
Sonunda gelmişti. Gerçekten çok ama çok heyecanlıydım. Yataktan kalktım ve banyoya doğru yürüdüm yüzümü yıjayıp kendime geldikten sonra odadaki cama doğru ilerledim. Belimde tanıdık eller hissettim. Günaydın Meleğim dedi ince sesiyle. Günaydın bitanem dedim ona dönerek. Heyecanlı mısın diye sordu. Evet hemde çok dedim. Aşağı inip kahvaltıya oturduk günboyu enerjik ve dimdik olmak için iyi kahvaltı etmeliydim. Ayrıca bugün başımın dönmesini yada midemin bulanmasını istemiyordum. Güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra koltuğa geçtik. Sonra kapı çaldı. Gelen Jade'di. Evet gelin hanım hazır mısınız dedi. Hazırım dedim. Üstüme yüksek bel bir şort ve askılı bir t-shirt giydim çantamı aldım ve jade ile kuaföre geçtik. Pattie de kuaföre gelecekti. Kuaföre geldik. Ve önce beni aldılar. Saçımı güzel bir sepet örgü yaptırdım. Jade'den karşıdaki çiçekçiden beyaz çiçekler almasını rica ettim. Sepet örgü baya uzun sürdü. Çiçekler gelince çiçeklr tek tek koparıp saçımın arkalarına taktırdım. Benden sonra Pattie'yi aldılar. O da güzel bir topuz yaptırdı. Ben makyaj masasına geçtim. Bordo gibi bir renkte ruj sürdürdüm. Ve eyeliner çektiler. French oje sürdürdüm ve gelinliğimi giymek için kabinlere gittim. Ayakkabımı da giydim. Takılarımı zaten takmıştım. Artık hazırdım. Pattie ve Jade de giyinmişti. Ve onlar da hazırdılar.
Justin:
Edward ve Jaxon ile berbere gelmeştik. Traş olduk ve 3'ümüz de giyinmek için kabinlere gittik. En sonunda arabaya bindik ve Elenaların yanına gitmek için tola koyulduk.
Elena:
Ayakkabımın altına isimleri yazıyordum:
1)Jade
2)Ashley
3)Jessica
4)SelenaSonra içeri mükemmel görünüşüyle Justin girdi.
Bütün kızlar ona bakıyordu. Yanıma geldi vebeni yerimden kaldırdı. Beni biraz süzdükten sonra. Bebeğim harika görünüyorsun dedi. Sen de çok yakışıklısın dedim. Ve arabaya doğru yürüdük. Ben,Justin ve fotoğrafçı Justin'in arabasıyla düğün salonuna gittmeden önce çimlik bir alanda durduk ve fotoğraf çekildik. Bir fotoğrafta Justin belimden tuttu vebende onun ellerinden tutup ona baktık oda bana bakıyordu. Ve bir diğerinde Titanic pozu vermiştik ellerimizi yana açtık ve birbirimize baktık. Birkaç tane daha çekildikten sonra düğün yerine geçtik. Burası çok güzel bir yer. Her çim ve kocaman. Kırlık bir düğün istemiştik. Justin ve ben odalarımıza geçtik. Heyecandan neredeyse ölecektim. Düğünde ünlüler de vardı. Taylor Swift, Zac Efron, Robert Pattinson,Lucy Hale ve Selena Gomez. Biliyorum Selena Justin'in eski sevgilisi. Ama çok iyi bir insan. Ve şuan en iyi arkadaşım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe
RomanceZaman zaman ayrı kaldılar,Tuzaklara düştüler ve birbirine olan aşkları ağır basıp Mutlu oldular. 2. Kitap yakında geliyorr!!