Telefonumu çıkardım ve selfie çekmeye başladım. Ardından Taylor ve Austin de bize katıldı. Biraz sonra pilotun anonsuyla telefonumu kapattım ve inişe geçmeyi bekledim. Yarım saat sonra uçaktan indik ve bavulları aldıktan sonra kiraladığımız arabayı beklemeye başladık. Araba geldi ve bavullarımızı yerleştirip arabaya bindik. Şöför istemedik. Justin sürüyordu. Yolumuz uzun olduğu için telefonumdaki wattpad uygulamasından bir kitap seçtim. Justin ile ilgili bir hayal kurgu kitabı. Konuşu şöyle: bir kız Justin'in konserine gidiyor ve gizlice kulise giriyor. Justin'in odasının kapısını açıyor, Selena ve Justin'i öpüşürken görüyor. Justin ona bağırıyor ve kız ağlayarak odadan çıkıyor. Konseri izlemeden eve gidiyor çünkü kızın hayalleri yıkılıyor. 1 yıl sonra kızın sınıfına yeni bir çocuk geliyor. Justin'in kardeşi. Onlar derste eş olarak ödev alıyorlar ve Jaxon'un evine gidiyorlar. Justin kızı görüyor ve tanıyor. Kız Justin'den nefret ediyor ve intikam almak istiyor. Justin kıza aşık ve bunu ona söylüyor ve en sonunda da evleniyorlar. Hikayenin bazı yerleri çok gıcık ama bazı yerleri çok duygusal. Ayrıca kız içten yanma fenomenine yakalanıyor. Herneyse. Birden aklıma Sarah geldi. İçim rahat değildi. Ama evin hertarafında korumalar vardı Kenny de dahil. Ona güveniyorum. Ama yinede içimi rahatlatmak için bakıcıyı aradım. Ve ne yaptıklarını sordum. Biraz oyun oynadıktan sonra yemek yedirmiş ve şu anda mışıl mışıl uyuyormuş. Tamam dedim ve telefonu kapattım. İçim gerçekten rahatlamıştı. Justin ne yapmış diye sordu. Yemek yemiş ve şua anda uyuyormuş dedim. Ormanlık bir alandan geçiyorduk ve Justin çok hızlı gidiyordu. Aşkım biraz yavaşla dedim. Haklısın aşkım dedi. Aşkım yavaşla dedim sesimi yükselterek. Bebeğim sakin ol ama Frenler Tutmuyor!! Nasıl tutmuyor. Dostum birdaha dene dedi Austin. Karşımızda uçurum vardı uçurumun altında da kayalıklar eğer sağa dönmezsek denize fırlayacaktık. Direksiyonu sağa söndürmesine rağmen araba kitlenmişti ve dönmüyordu. Justin elimi tuttu ve bana baktı Seni Seviyorum hayatımı seninle geçirmek çok doğru bir karardı. dedi. Justin biz ölmeyeceğiz dedim. Ve ardından araba takla atarak uçurumdan denize yuvarlandı...
Her Son Yeni Bir Başlangıçtır.
Yapacak Bir Şey Olmadığında Vazgeçersin Hayattan, Bazen Hayat Seden Vazgeçmez Ve Sana En İyi Oyununu oynar. Unutma Bu Oyunu Ya Kazanırsın, Ya Kazanırsın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe
RomanceZaman zaman ayrı kaldılar,Tuzaklara düştüler ve birbirine olan aşkları ağır basıp Mutlu oldular. 2. Kitap yakında geliyorr!!