Justin tepki vermiyor ve konuşmuyordu. Justin diye seslendim ama cevap yoktu. Hemen yanındaki sandalyeye oturttum ve su verdim. Aşkım konuş benimle dedim ama konuşmuyordu. Bana baktı ve ağlamaya başladı. Kafasını göğsüme yasladı ve ağlaması şiddetlendi. Saçlarıyla oynarken konuşuyordum. Güçlü olmalıyız bitanem. Biz ne zorluklardan geçtik, ama bak çok mutluyuz. Pattie çok güçlü biri. Kesinlikle iyileşiceğine eminim dedim. Ve gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Bende ağlıyordum. Justin kalktı ve bana baktı. Önce onun gözyaşlarını sildim sonra kendiminkini. Asansörün sesini duydum ve kapının açılmasını bekledim. Gelen Jaxon'du hıçkırarak ağlıyordu. İçeri girmeye çalıştı ama ona engel oldum. Güçlü olmayız dedim ağlayarak. Duvara dayanarak aşağı eğilmeye başladı. Ama hala sakinleşememişti. Duvarları yumrukluyordu. Hemen hemşireyi çağırdım ve sakinleştirici yapmasını istedim. Onu bir odaya götürdü ve sakinleştirici yaptı. Justin yoğun bakımın önünde bekliyordu. Bende Jaxon'ın uyanmasını bekliyordum. Odadaki koltuğa oturdum bacaklarımı kendime çektim ve kafamı kollarımın arasına aldım ve ağlamaya başladım. Kapı açıldı ve içeri biri girdi kim olduğuna bakmadım. Sanırım Justin'di. Kafamı kaldırdım ve ona sarıldım. Annen nasıl diye sordum. Aynı doktor beklememizi söyledi. Eminim uyanacak dedim. Sen nasılsın diye sordu bana. Ağrın falan var mı dedi. Hayır dedim. Sen de çok yoruldun aslında eve gidip dinlensen iyi olucak. Hayır ben burdan ayrılmıyorum dedim. Peki sen nasıl istersen dedi. Bir süre sonra Justin tekrar yoğun bakıma gitti. Jaxon uyandı ve bana baktı. Elena dedi. Burdayım dedim ve ayağa kalkıp yatağın yanına oturdum. Saçlarıyla oynadım. Annem nasıl dedi. Aynı dedim. Ama iyileşicek eminim dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe
RomanceZaman zaman ayrı kaldılar,Tuzaklara düştüler ve birbirine olan aşkları ağır basıp Mutlu oldular. 2. Kitap yakında geliyorr!!