Hayaller

35 4 0
                                    

Sabah kalktığımda heryerim ağrıyordu. Ayağa kalktım ve Justin diye fısıldadım kulağına. Gözlerini açtı ve bana baktı günaydın bebeğim dedi. Ve ardından heryerim ağrıyor diye devam etti. Aynen dedim. Neden burda yatmışız ki? Çok güzel uyuyordun bende uyandırmak istemedim dedi ve dudaklarıma yapıştı.

3 Gün Sonra:

Sabah kalktım ve kahvaltıya indim. Kahvaltıdan sonra güzel bir duş aldım. Ve bavulumuzu hazırlamaya başladık. Havalar biraz da ısınmıştı. O yüzden o kadar kalın şeyler almadım. Aşağı indim ve Justin'i beklerken Sarah'yı öpücük yağmuruna tuttum. Justin aşağı indi ve Sarah'yı öptükten sonra hadi çıklaım dedi. Tamam dedim. Ve havaalanına doğru yola koyulduk. Bu sefer özel jet istememiştik. Taylor da benimle aynı fikirde. Havaalanına vardığımızda Taylor ve Austin gelmişti bile. Peşimize bir sürü magazinci ve belieber takılmıştı. Ve hala onları atlatamadık. Hele ki 4 ünlü aynı yerde toplanınca. Biletlerimizi kontrol ettikten sonra uçağa bindik ve koltuklarımıza oturduk. Uçuşa geçtik ve  tehlike geçtiği zaman hostes ayağı kalkabiliceğimizi söyledi. Bir genç kız geldi muhtemelen 17-18 yaşında.
Justin'den imza almak istedi. Ve sonra da benden. Fotoğraf çekildikten sonra Taylorlara geçti. Akşam yemeğini yedikten sonra dergilere daldım. Sonra kafamı Justin'in göğsüne yasladım. Ve gözlerimi kapattım. Bir süre sonra sallantıyla uyandım. Gözlerimi açtım ve herkesin çığlık çığlığa olduğunu gördüm. Justin'in elini tuttum ve daha çok sıkmaya başladım. Sallantı geçtikten sonra Justin'in elini bıraktım. Eli kıpkırmızıydı. Özür dilerim aşkım dedim. Dorun değil bebeğim dedi. Ve gülmeye başladı. Ne dedim. Haline gülüyorum dedi. Ne varmış halimde?? Birden uyandın ve etrafa bakmaya başladın. Arkamı döndüm ve trip attım. Ama bir yamdan da çok tatlıydın. Ona döndüm ve dudağına bir öpücük kondurdum.

BelieveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin