Bu sefer hotelde kalmayacaktık. Kumsalda tek katlı bir ev kiralamıştık. Eve geldik bavulumu açıp mini şort ve kısa bir bluz çıkardım. Saçımı at kuyruğu topladım ve biraz koltuğa oturup rahatlamaya çalıştım. Justin yanıma oturdu ve hadi denize girelim dedi. Beni zorla kaldırdı. Bikinilerimi giydim havlumu aldım ve Justinle beraber evden dışarı çıktık bir kaç adım sonra havlumu şezlonga koydum ve denize doğru başladım sonunda denizin soğukluğuna alışıp kendimi denize bıraktım. Biraz sonra çıktım ve şezlonga yatıp güneşlendim. Justin hala denizdeydi. Kendimi iyi hissetmiyordum. İçeri girdim ve üstümü değiştirdim içime yine bikinilerimi giydim ve yemek hazırlamaya mutfağa gittim. Ve makarna yaptım. Yemek olduktan sonra Justin'e seslendim. Hemen denizden çıktı ve eve girdi. Kendi tabağını kapıp koltuğa oturdu bende yanına oturdum. Eline sağlık aşkım. Harika olmuş dedi. Yemeğimiz bittikten sonra tekrar denize girdik. Günler böylece geçti ve biz America'ya döndük. Yine midem bulanıyordu. Justin'den habersiz doktora gittim ona da Jade ile buluşacağımı söyledim. Hastaneden içeri girdim ve beni koridorun sonundaki odaya yönlendirdiler. Odaya girdim ve bir doktor beni muayne ettikten sonra bir kaç test istedi. Odadan çıktım ve başka bir odaya girdim. Testler yapıldıktan sonra sonuçları beklemeye başladım. Doktor beni yanına çağırdı ve testler çıktı dedi. Tebrik ederim Hamilesiniz dedi. Ne dedim gülerek. İnanamıyordum hamileyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe
RomanceZaman zaman ayrı kaldılar,Tuzaklara düştüler ve birbirine olan aşkları ağır basıp Mutlu oldular. 2. Kitap yakında geliyorr!!