2. Kısım
4 Ay Sonra:
Koltukta oturuyorduk ve birden bebeğimin tekmesini hisettim. Hemen Justin'in elini aldım ve tekmeldiği yere koydum. Bana baktı ve gülümsedi. Gözleri dolmuştu. Birdaha tekme attı bu acıtmıştı. Ama dayanmak zorundaydım. Bugün öğleden sonra doktor randevusu vardı. Justin beni hiç yalnız bırakmamıştı. Hep yanımdaydı. Öğlen yemeğini yedikten sonra evden çıktık ve hastaneye doğru yola koyulduk. Hastaneye geldiğimizde cinsiyetini düşünüyordum. Odaya girdik ve sedyeye yattım. Doktor Lucy geldi ve karnımı açtı şişmiştim resmen. Evet bugün nasılsınız? İyiyim ama sabah tekmelemeye başladı. Hmm bu çok iyi dedi. Karnıma jöleyi döktü ve elindekiyle karnıma yovarlaklar çizdi. Bebeğim çok büyümüştü. Cinsiyetini sordum. Çok güzel bir PRENSES. Dedi. Ve gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Kız bu bir kız dedi. Justin elimş tuttu ve dudağıma bir öpücük kondurdu. Zaten bizde kız istiyorduk dedi doktora. Bir isim düşündünüz mü diye sordu. Henüz değil ama düşüneceğiz dedim gülerek. Sedyeden kalktım ve masanın yanındaki sandalyelere oturduk. Tekrar yasak olan şeyleri söyledi. Doğumun Mart gibi olacağını söyledi. Normal doğum istemedim. Hastaneden çıktık ve arabaya bindik. Karnım baya şişmişti. İsim düşünmeye başladım. Senin aklında bir isim var mı diye sordum. Justin'e. Aslında var dedi. SARAH. Harika bir isim. Sarah olsun dedim. Ve Justi'in dudağına bir öpücük kondurdum. Rüyamda çocuğumuz erkek'ti. Açıkcası erkek olacağını düşünmüştüm. Herneyse sağlıklı olsun bize yeter.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe
RomanceZaman zaman ayrı kaldılar,Tuzaklara düştüler ve birbirine olan aşkları ağır basıp Mutlu oldular. 2. Kitap yakında geliyorr!!