Jaxon Justin'in yanına gitmek istedi. Kolundan tutup yardım ettim. Biraz zorlanmıştım çünkü onu taşıyamıyordum. Justin'e seslendim ve yardım etmesi için rica ettim. Jaxon'un ağırlığını Justin'e verip duvara yaslandım ve aşağı doğru süzüldüm. Bakıcıyı arayıp gecikiceğimizi söyledim. Justin camdan bakıyordu ve birden hemşireye seslenmeye başladı. Hemşire gözünü açtı ve hareket ediyor. Güldü bana güldü dedi. Hemşire ve doktor girdi içeri. Pattie bize el sallıyordu. Hemen ayağı kalktım ve Justin'in yanına koştum. Yarım saat sonra Pattie'yi normal odaya aldılar. Akşam Jaxson ve Justin kaldılar. Ben eve döndüm. Evin etrafında polisler vardı arabayı park ettim ve hemen içeri girdim. Tori ağlıyordu. (Tori bakıcı) Ne olduğunu sordum. Çok özür dilerim efendim. Gözü morarmıştı. Sarah..Sarah'yı kaçırdılar dedi. Nee diye çığlık attım. Polise doğru yürüdüm ve ne olduğunu tekrar sordum. Biri evinize girip çocuğunuzu kaçırmış bayan Tori'yede yumruk atıp bayıltmış. Dedi. Ağlamaya başladım kim yapabilirdi bunu. Hıçkırarak ağlıyordum. Justin'i aradım ve hemen buraya gelmesini söyledim. Yarım saat sonra buraya geldi ve ne olduğunu sordu ayağı kalktım ve ona sarıldım. Justin, Sarah'yı kaçırmışlar dedim ve ağlamam şiddetlendi. Polis yanımıza geldi ve Justin'in ifadesini aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe
RomanceZaman zaman ayrı kaldılar,Tuzaklara düştüler ve birbirine olan aşkları ağır basıp Mutlu oldular. 2. Kitap yakında geliyorr!!