Elimi Bırakma

42 6 0
                                    

Gözlerimden yaşlar akıyordu ve engel olamıyordum. Ona sımsıkı sarıldım ve teşekkür ederim dedim. Sesim o kadar kısık çıkmıştı ki sanırım zor anlamıştı. Yanımda olduğun için, elini tuttum ve konuşmaya devam ettim. Elimi hiç bırakmadığın için. Bundan sonra da bırakmayacağım dedi. Seni seviyorum dedik aynı anda. Justin ayağa kalktı ve beni de kaldırdı. Kalktıktan sonra Justin tutmasaydı yere yığılabilirdim. Çünkü başım çok dönüyor Justin belimden tuttu ve ayakta durmamı sağladı ardından da Elena iyi misin diye sordu. Cevap veremedim çünkü ne olduğunu anlayamamıştım. Bebeğim iyi misin diye sordu eliyle çenemden tutup ona bakmamı sağladı. Elena diye seslendi bana ona baktım ve gözlerimi kapatıp açtım biraz daha iyiydim şimdi bir süre boş boş bakınmışım sonra kendime gelip Justin'e baktım iyiyim bebeğim, hafif bir sarsıntı dedim. Belimden tutup beni kendine çekti iyi olduğuna emin misin? Diye sordu tekrar. İyiyim dedim tebessüm ederek. Peki bu normal mi, doktora gidelim mi diye devam etti. Aşkım gerçekten iyiyim eminim önemli bir şey değildir doktora gerek yok dedim ve içeri yürümeye başladık. Kendi kendime düşündüm bu normal miydi bilmiyorum. Herneyse bu anın tadını çıkaralım. Justin bana her ne kadar inanmasada önemli bişey olmadığına eminim hafif bi baş dönmesi. Ertesi sabah kahvaltıya inmeden önce başımın ağrıdığını hissettim hemen giyinip aşağı indim ve Olivia'dan ağrı kesici vermesini istedim.(Olivia hizmetçi) Ağrı kesici aldıktan sonra bahçeye çıktım bu sabah orada kahvaltı etmek istedik. Sanırım ilk ben inmiştim. Karşıdaki manzarayı izlerken belimde eller hissettim. Ve arkamı döndüm. Günaydın dedim günaydın dedi o da. İyisin dimi başın dönüyor mu miden bulanıyor mu diye sordu. Hayır sadece başım ağrıyor. Az önce ağrı kesici aldım doktorum dedim gülerek dalga geçme aşkım sadece senin iyi olduğunu bilmek içimi rahatlatıyor. Akşam uyuyamadım dedi Justin. Ha bu arada odaları ve takımları değiştirmemiz lazım bebeğim dedi Justin. Tamam aşkım Jade ve Edward'a söyleriz dedim. He onlarda geldiler dedim. Kahvaltıya oturduk ve Justin birden söyledi bu fikrini. Onlar da onayladı. Bugün haftasonuydu öğleden sonra alışveriş merkezine gidip yatak aramaya başladık.bir kaç dükkan gezdikten sonra bulmuştuk istediğimizi iki kişilik kocaman yuvarlak yataklardan iki tane aldık.
Tam 6 gün sonra geldi yataklar. Justin ve ben bizim odayı aldık. Edward ve Jade Justinlerin odasını aldı. Akşam yemeğinden sonra ikimiz odaya çıktık ve Justin dudaklarıma yapıştı. Ve yatağa yatırdı. Üstümü çıkardım sonrada onun üstünü çıkardım çamaşırlarımı da çıkardıktan sonra artık ikimizde çıplaktık. Tanrım bunu geçen haftada yapmıştık ama hiç de pişman olmadım. Ve şimdi yine yapmak istiyorduk. Ve yaptık da. Sonra uykuya dalıp gittik. Sabah kalktığımda yanımda değildi sanırım duştaydı bir kaç dakika sonra banyodan çıktı.

BelieveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin