Her Şey Güzel Olacak

56 6 0
                                    

Uyandığımda odada kimse yoktu artık burdan çıkmak istiyorum ama izin vermiyorlardı. O anlar aklıma geldikçe gözlerim doluyordu ve kendimi tutamadım ağlamaya başladım ben şimdi ne yapacaktım. Bunu düşündükçe hıçkırıklarıma engel olamıyordum. Kapı açıldı ve Justin elinde çiçeklerle içeri girdi. Ama ben hala ağlıyordum. Ağladığımı görünce çiçekleri hemen koltuğa bıraktı ve yanıma oturup bana sıkıca sarıldı bende ona sarıldım. Bebeğim, iyi misin? diye sordu. Bende hayır dedim. Ne oldu? diye devam etti. O anlar aklıma gelince. Canım...canım çok yanıyor.dedim.Tekrar bana sarıldı ve kulağıma "Herşey Güzel Olacak" diye fısıldadı. Sonra da seni seviyorum dedi. Bende seni seviyorum dedim. Odaya doktor girince birbirimizden ayrıldık. Justin koltuğa oturdu.
Bugün nasılsın Elena? dedi doktor. İyi olmaya çalışıyorum dedim iç çekerek. Gerekli kontrolleri yaptıktan sonra seruma baktı yarısı bitmişti. Serumun bittikten sonra seni çıkaracağız.dedi. Justin bu harika.dedi ve o bal rengi gözleriyle bana baktı. Ardından odaya Edward ve Jade girdi. Jade benim yanıma oturdu ve benimle konuşmaya başladı. Nasılsın balım?( Bana hep Balım der.) İyiyim dedim tebessüm ederek. Ama o benim iyi olmadığımı anlamıştı. Serum bittikten sonra çıkıcağız. Dedi Justin. Yaklaşık yarım saat sonra serum bitti. Hemşire geldi ve iğneyi çıkardı ve bant taktı. Justin'in yardımıyla yataktan kalktım ve üstümü değiştirdim. Arabaya bindik ve eve gitmek için yola çıktık. Başımı Jade'in omzuna yasladım. Geldiğimizde yavaşça arabadan indim ve Justin'e tutunarak yürümeye çalıştım. Eve girdim ve kendimi koltuğa attım. Yanıma Justin oturdu ve başımı göğsüne yasladım. Uykum vardı çünkü serum yüzünden bütün gece uyuyamamıştım. O da saçlarımla oynuyordu bu benim daha çok uykumu getiriyordu.

BelieveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin