Elena:
Eve geldiğimizde saat altıydı. Bir saat sonra arkadaşlarla yemeğe gidecektik ( Austin Mahone, Taylor Swift). Hemen odaya çıktım ve güzel bir duş aldıktan sonra dolabıma geçip giyecekleri düşünmeye başladım. Siyah mini iki bel tarafı açık ortsı kapalı olan bir elbise giydim. Justin de takım elbisesini giydi. Saçlarımı kuruttum düzleştirici ile düzleştirdim. Kırmızı ruj sürdüm ve siyah kalem çektim. Aşağı indim ve Sarah'yla oyun oynamaya başladım. Bir kaç dakika sonra Justin yanımıza geldi ve ben hazırım dedi. Rujum olduğu için Sarah'yı öpemedim kokusunu içime çektim ve pusetine yatırdım. Ardından Justin yanımıza oturdu ve Sarah'nın ayaklarından öptü. Hadi bebeğim dedi. Tamam dedim be kapıya doğru yürüdük. Arabaya bindik ve yola koyulduk. Geldiğümizde Taylor ve Austin gelmişti bile. Bizi görünce ayağa kalktılar ve öpüştükten sonra yerimize oturduk. Juatin ve ben yan yana oturduk benim karşımda Taylor ve Justin'in karşısında Austin oturuyordu. Nasılsın diye sordu Taylor. Seni son gördüğümde pek iyi değildin. İyiyim gerçekten çok zor günler atlattık dedim. Ama hepsi geride kaldı. Taylor'un parmağındaki yüzüğü gördüm ve yoksa siz dedim. Evet evleniceğiz dedi gülerek. Tebrik ederim dedim. Teşekkürler dedi. Gecenin ikisinde eve gelmiştik. Koltuğa oturdum ve ayaklarımı uzattım. Ve şiddetli bir sallantı hissettim. Arkama baktım ve çoğu şey yere düşüyordu. Deprem oluyordu ve bu deprem çok şiddetli bir depremdi. Birkaç dakika sonra deprem bitti ve hemen Sarah 'nın yanına koştum. Ardından Justin'in sesini duydum. Elena iyi misiniz dedi. İyiyiz sen iyi misin dedim. Justin başın kanıyor dedim. Sallantıdan düştüm ve üzerime tablo düştü dedi. Birazdan tekrar sallanmaya başladık. Ve bu daha da şiddetliydi. Sarah'yı daha da sıkı tuttum ve eğildim. Justin de benim üzerime eğildi. Gözlerimi sıkıca kapatıp biran önce geçmesini diledim. Deprem bitince deprem çantasını alıp kendimizi dışarı attık. Hemen arabaya atladık ve hastaneye gittik. Ve acil kapısından içeri girdik. Doktor geldi ve dikiş atması gerektiğini söyledi. Justin sedyeye oturdu ve beklemeye başladı. Doktor elinde eşyalarla geldi ve hazır mısın diye sordu. Elini tuttum. Ona baktım ve gülümsedim. Hazırım dedi. Yaraya bakamıyordum çünkü kan görürsem bayılıyorum. Justin'in suratı değişti. Canı çok acıyordu biliyorum. Kıyamam ki ona. Elimi daha çok sıkmaya başladı. Benimde canım acıyordu ama umrumda değildi. Dikiş bitince yaranın üstüne bant yapıştırdı ve bitti dedi. Justin nefes aldı ve elimi buraktı. Elime baktığında kıpkıtmızı olmuştu. Bebeğim özür dilerim dedi. Sorun değil bitanem senin canın daha çok yandı.dedim. Kıyamam ben sana dedim. Ve dudağına bir öpücük kondurdum. Puseti aldım ve hastaneden çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe
RomanceZaman zaman ayrı kaldılar,Tuzaklara düştüler ve birbirine olan aşkları ağır basıp Mutlu oldular. 2. Kitap yakında geliyorr!!