Eve vardığımızda arabadan indik ve Justin elimi tuttu kapıyı hizmetçi açtı ve hoşgeldiniz dedi Edward ve Jade nerde diye sordu Justin. İkisi de sizin odanızda uyuyorlar efendim dedi. Yukarıya çıktık ve odaya girdik. İkisi de tatlı tatlı birbirlerine sarılmış uyuyorlar. Justin kalkın diye bağırınca yerlerinden zıpladılar. Gerçekten çok komiklerdi. Hepimiz aşağı indik ve yemekte Justin ayağı kalktı ve beni de kaldırdı elimi tuttu ve biz sevgiliyiz dedi. Jade ve Edward çok sevindiler ve bizi tebrik ettiler. 3 gün sonra okul açıldı Justin ve benim dersimiz sabahtan olduğu için biz erken geldik. İlk ders geçti ve biz artık üniversiteye gidiyoruk çok mutluyum. Derken bir de ne göreyim. Eski sevgilim. O günler resmen kabustu
Beni sürekli döverdi ve yüzümden kanlar gelirdi. Bu olayları Justin de biliyor.onu görünce gözlerim doldu Justin de gördü ve hemen yönümüzü değiştirdik. Ondan gerçekten çok korkuyordum.günün yarısı geçti Edward ve Jade geldi. Ama biz onların yanına gitmemiştik. Yalnızdık. 6. Derste benim dersim Justin'den ayrıydı dersten sonra Justin'le cafe'de buluşacaktık sınıftan içeri girdim ve lanet olsun!! Eski sevgilim Jason. En azından yanımdaki sıra doluydu. Ders bitti ve sınıftan hızla çıkarken biri kolumdan tuttu ve duvara yapıştırdı.
Yapma, lütfen yapma Jason.dedim ama işe yaramadı. Hmm demek Justin Bieber ile çıkıyorsun dedi. Ben de evet sanane dedim. Ve yüzüme ağır bir tokat attı. Gerçekten çok acımıştı. Yapma diye bağırdım ama tekrar tokat attı. Sırtıma ve kollarımı morartmıştı. Kaşımdan ve dudağımdan kan geliyordu yani beni dövmüştü. Canım çok yanıyor. Bir tokat daha atarken Justin geldi ve Jason'u benden aldı. Ben yerde kanlar içinde yatıyordum. Justin ve Jason kavga ediyordu. Jason gittikten sonra Justin bana döndü ve yerde yattığımı görünce hemen beni kucağına alıp okuldan çıktı. Beni dikkatlice arabanın arka koltuğuna yatırdı ve arabayı sürmeye başladı. Bi kaç dakika sonra araba durdu ve yine beni kucağına alıp hastanenin içine girdi. Beni bir sedyeye yatırdı ve yanımdan yürümeye başladı. Gözlerimi açtığımda Justin ağlıyordu ve elimi tutmuştu. Gözlerimi açtığımı farkettiğinde bebeğim. Dedi. Nasılsın bir yerin ağrıyor mu diye devam etti. Konuşmak için gücüm yoktu o yüzden başımı hayır anlamında salladım. Akşam Jade ve Edward geldi. Jade ağlıyordu. Ağlama dedim. Bak bişeyim yok. Dedim zar zor. Onlar eve gitti yanımda Justin kaldı. Yatakta doğrulmak isterken kolumdaki serum yerinin acıdığını hissettim. İstemsizce ahhhh diye bağırdım. Justin içeri girdi ve ne oldu iyi misin dedi. İyiyim sadece dikelmek istedim dedim. Bana yardım ederek dikeldim. Az olsa da rahatladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe
RomanceZaman zaman ayrı kaldılar,Tuzaklara düştüler ve birbirine olan aşkları ağır basıp Mutlu oldular. 2. Kitap yakında geliyorr!!