2. Kısım
Justin:
Bu olay üzerinden 2 hafta geçti. Annem hastaneden çıktı ama kızımız hala ortada yoktu. Ve Elena gittikçe kötüleşiyordu. Sabah kapı çaldı polis gelmişti bay Bieber kızınız bulundu dedi. Hemen Elena'ya haber verdim. Ceketimizi aldık ve polisi takip etmeye başladık. Hastaneye gelmiştik. Yoksa ona bişey mi olmuştu? Tanrım yardım et. Bebek bölümüne girdik ve işte orada yatıyordu. Ve hareket ediyordu. Hemşire geldi ve Sarah'yı kucağıma verdi. Ve Elena da puseti aldı. Ona sıkıca sarıldım. Hemşire hiç bişeyi olmadığını ve önlem amaçlı hastaneye getirdiklerini söyledi. Arabaya bindik Elena Sarah'yla arkaya oturdu. Tanrım teşekkür ederim onu koruduğun için. Eve geldiğimizde küçük bir karşılama yapıldı. Koltuğa oturdum. Elena da Sarah'yı yatırmaya gitti. Biraz sonra yanıma oturdu ve başını göğsüme koydu. Ve saçlarıyla oynamaya başladım. Seni özledim dedim. Bana baktı ve gülümsedi. Seni seviyorum dedim. Bende seni seviyorum dedi.
1 Hafta Sonra:
Bugün sabah erkenden Central Park'ta konserim var. Sarah'yı bakıcıya. Elena herzamanki gibi yanımdaydı. Bu sefer Jade ve Edward yoktu. Konser başlamadan önce şans öpücüğümü aldım ve sahneye fırladım. As long as you love me, Take you, Beauty and beat, Heartbreaker, Die in your arms, Confident, Believe ve son olarak Be alrıght'ı söyledim ve sahneden indim. Kulise geçtim ve V.İ.P kart alan hayranlarımın gelmesini bekledim. Elena da yanımdaydı. Hatta bazıları onunla da fotoğraf çekilmek istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe
RomanceZaman zaman ayrı kaldılar,Tuzaklara düştüler ve birbirine olan aşkları ağır basıp Mutlu oldular. 2. Kitap yakında geliyorr!!