Kollarında Ölebilseydim

49 5 0
                                    

5 Ay Sonra:

Justin'le 6 aydır birlikteyiz. Ve açıkçası artık ileriyi düşünmeye başlamıştım. Tabi ilk önce evlenme teklifi, ama üniversiteyi bitirdikten sonra. Okulu bitirmemize 2 ay kaldı.
Dersim öğlen bittiği için okuldan erken çıktım. Eve girdim ve hemen odama çıkıp biraz uyumaya çalıştım. Rüyamda Justin ile evlenmiştik ve çocuğumuz olmuştu. Adı Mason'du. Çok ama çok mutluyduk. Hiç bir kötülük yoktu. Rüyamın tam ortasında uyandım ve yüzümde tanıdık eller olduğunu hissettim. Justin bal rengi güzel gözleriyle bana bakıyordu ve eliyle yüzümü okşuyordu. Gözlerimi açtım ve ellerini tutarak öptüm. Günaydın aşkım.dedi ve gülümsedi. Günaydın bitanem dedim bende. Yataktan kalktım ve kucağına oturdum. Biraz öpüşdükten sonra. Kalktım ve dolabıma ilerledim. Justin'i yataktan kaldırıp gülerek giyiniceğim dedim ve dışarı çıkardım. Üstüme kabarık mini etek ve üstüme siyah bir body seçtim. Gözüme kalem çektim. Ve aşağı indim. Jade daha okuldaydı. Edward ve Justin aşağıda oturup plan yapıyorlardı. Merdivenin son basamağında durdum ve ne planıymış bu dedim. Tatil planı "bebeğim" dedi Justin. Hmm nereye gidiyoruz?? Dedim Justin'in kucağına otuturken. Türkiye'ye gidiyoruz. dedi. Ben küçüklüğümü orda geçirdim dedim sevinçle. İstanbul'da. Aslında size sürpriz yapıcaktık ama söyleyelim madem dedi Justin. 20 günlük bir tatil. Önce Çeşme'de 7 günlük yat turu ayarladık kocaman bir yat, orda yatıcağız. Sonraki 3 gün Çeşme Alaçatı'da bir otelde kalıcaz.4. Gün Bodrum'a arabayla 3 saatlik bir yoldan sonra Bodrum kalan 8 gün Bodrum'da otelde tatil yapıcağız ve sonra America'ya geri dönücez. Nasıl diye sordu en sonunda Justin. Harika bi plan aşkım. Dedim ve dudağına bir öpücük kondurdum.bu sırada Jade geldi ve aynı planı ona da anlattık. O da bayıldı ve Edward'a sarıldı. Ben hala Justin'in kucağındaydım. Ve sürekli ona bakıyordum. Yanımdaki bu güzelliğe bakıyordum. 5 ay önce hastanede Herşey Güzel Olacak demişti ve sanırım yavaş yavaş oluyordu. Akşam yemek yedikten sonra Justin beni alıp bahçeye puflara götürdü. Edward ve Jade de içerdeydi. Yeni konser ne zaman diye sordum. O da daha haber gelmedi dedi. Ama bir şey biliyorum. Neymiş o dedim merakla. Söylediğim bütün şarkılar sana dedi. Sen en çok hangisini seviyorsun diye sordu. Bende her zamanki gibi "Die İn Your Arms" dedim.
Kulağıma mırıldanmaya başladı:

Say you love me, as much as ı love you, yeah.

Would you hurt me baby

Would you do this to me
yeah.

Would you lie to me baby?

Cause the truth hurts so much more

Kafamı hayır anlamında salladım

Would you do the things that drive me crazy

Leave my heart still at the
door.

Oh, ı can't help it ı'm just selfish.

There's no way that ı could share you.

That will break my heart to pieces.

Honestly the truth is

İf ı got just die in your arms

I wouldn't mind.

Cause everytime you touch me

I just die in your arms....

BelieveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin