Elena'nın elbisesi medyada.
1 Yıl Sonra, 1 Mart:Bugün ilk ve tek aşkımın doğum günü. Ona sürpriz tapmak istiyorum. Ama nasıl bir sürpriz. Aslında kafamda birşeyler var ama. Düşünücem. Sabah kalktım ve normal birgün gibi devam ettim. Günaydın aşkım dedim. O da bana günaydın bebeğim dedi. Suratı bir garipti ve bana bakıyordu. Gülmemek için kendimi zor tuttum. Kahvaltı ettikten sonra Justine dönüp aşkım benim işim var Sarah'ya bakabilir misin dedim. Tabi ki hayatım dedi. Dudağına öpücük kondurduktan sonra arabaya bindim ve bizim hep gittiğimiz restorana doğru yola koyuldum. Yarım saat sonra varmıştım. Hoşgeldiniz Bayan Bieber dedi garson. Bay Danson içeride sizi bekliyor diye devam etti. Teşekkür ettim ve içeri girdim bay Dason beni karşıladı ve konuşmaya başladı. Sizin dediğiniz gibi bugünlük restoranı size kapatacağım ve etrafa sizin resimlerinizi asacağım. Başka bir şey ister misiniz? Hayır teşekkür ederim. Ama fotoğraflar heryerde olsun dedim. Peki Bayan Bieber bu konuyla bizzat kendim ilgileneceğim dedi. Restorandan çıktım ve işe gittim. Oradan kendi tasarladığım elbiselerden birini seçmeye çalıştım en sonunda bir elbise buldum. Yanları açık tülle kapatılmış mini kabarık siyah bir elbise giyicektim. Saçlarımı da güzel bir at kuyruğu yapıcam. Elbiseyi elbise askısıyla aldım. Ve arabanın askılarına astım. Sonra kendi yerime oturup torpidoda bir sürü fotoğraf olduğunu gördüm restorana gittim ve fotoğrafların nereye asılacağına yardım ettim harika olmuştu her yerde fotoğraf vardı. Saat 7 olmuştu bile. Zaten evden 5 de çıktım. Tam iki saattir uğraşıyordum. Masayı hazırlıyorlardı. Ortaya mum koymuşlar ama daha yakmamışlardı. Arabaya atladım ve eve gittim. Kapıyı açtığımda Justin karşıma çıktı. Dudağından öptükten sonra Sarah'yı bakıcıya verdi ve hazırlan dedim. Nereye dedi. Soru sorma ve kendini bana bırak. Şimdi hazırlan dedim. Yukarı çıktık ve ben kıyafetimi alıp banyoda giyindim. Çıktığımda Justin giyinmişti. Makyaj masasına oturdum ve bordo renkte ruj sürdüm göz kalemi çektim ve en sonunda mascara sürdüm. Ayakkabı olarak topuklu platform seçtim. Justin ben hazırım dedi. Tamam geliyorum dedim. Çantamı aldım içine telefonumu rujumu ve gerekli olabilecek başka şeyleri koydum. Aşağı indim ve Justin'in elini tuttum. Hadi gidelim bebeğim dedim. Gülümsedi ve kendini bana bıraktı. Sürücü koltuğuna bindim bugün ben kullanacaktım. Restorana geldik ve içeri girerken gözünü kapatmasını istedim elini tutarak onu yönlendirdim ve sonunda içeri girdik. Masa direk karşımızda duruyordu. Heryerde bugüne kadar olan fotoğraflarımız asılıydı. Justin'den gözünü açmasını istedim ve gözünü açtığında etrafa baktı ve sonra bana baktı. Gözleri dolmuştu. İyi ki doğdun sevgilim, iyi ki sana hayran olmuşum, iyi ki seni tanımışım. Sen benim birtanecik aşkımsın. Seni kaybedersem ben..ben ölürüm dedim ve ikimizinde gözlerinden yaşlar akmaya başladı. Seni seviyorum dedik. Ve birbirimizin dudaklarına yapıştık. Sonra yerlerimize geçtik ve yemeğimize başladık. Yemeğimiz bittikten sonra fotoğraflara baktık. Bazılarında çok komik çıkmıştık. Justin evlenme teklifi ederken bir fotoğrafımız vardı. Ağlıyordum ve çok komikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Believe
RomanceZaman zaman ayrı kaldılar,Tuzaklara düştüler ve birbirine olan aşkları ağır basıp Mutlu oldular. 2. Kitap yakında geliyorr!!