AŞK

97 8 0
                                    

Justin:

İçim içimi kemiriyor. Elena'ya aşığım o benim herşeyim uygun bir zamanda ona söylemeliydim. Ama söyleyemiyorum. Sabah kahvaltıda kötü görünüyordu sofradan kalktıktan sonra odasına çıktı ve anlaşılan tekti kapıyı çaldım ve içeri girdim yatağında oturup bişeyler düşünüyordu aşağı bakıyordu sanırım bişeye üzülmüştü yanına oturdum ve ne olduğunu sordum. Bişey yok dedi ama yine de benim yüzüme bakamıyordu. Yavaş ve hafif bi şekilde elimle çenesinden tutup gözlerime bakmasını sağladım. Gözleri ve burnu ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu. Bana bakarken gözünden bir yaş daha akmıştı. Elimle yaşını sildim ve tekrar ne oldu diye sordum. Seni bu kadar üzen şey ne diye devam ettim. Ben....ben ,senden hoşlanıyorum dedi. Ve istemsizce yüzümde bir gülümseme oldu. Ardından senden uzun zamandır hoşlanıyordum ama bir türlü anlatamıyordum.
Diye devam etti. Bende senden hoşlanıyorum dedim ve birden yüzüme baktı ama ağlamaya devam ediyordu. Ağlama, seni böyle görmeye dayanamıyorum dedim ve gözyaşlarını sildikten sonra ona sıkı sıkı sarıldım. Sarılırken bana beni bırakma, lütfen. dedi. Asla prensesim dedim gözlerim dolmuştu ve sesim titremişti. Bir süre sonra odadan çıktık. Jade ve Edward koltukta öpüşüyorlardı!!!! Elena'yla ben onlara bakıp kalmıştık. Ne yani onlarda mı sevgili?? dedi Elena. Sanırım sesimizi duydular da ayrılıp bize baktılar. Bu konuyu sonra konuşuruz dedim ve Elena'yı alıp evden çıktık. Arabaya binmesine yardım ettikten sonra kendi yerime oturdum ve arabayı çalıştırdım. Nereye gidiyoruz? diye sordu Elena. Başbaşa konuşabiliceğimiz bir yere sevgilim dedim ve gülümsedim.

Elena:

Üstümden bir yük kalktı sanki sonunda Justin'i sevdiğimi söyledim o da bana söyledi. Ve inanmıyorum artık sevgiliyiz. Tanrım çok mutluyum. Yarım saat sonra araba durdu ve geldik prensesim dedi ince ve tatlı bir sesle. Camdan dışarı baktığımda çok
güzel kocaman bahçeli bir ev vardı harika bir yerdi burası. Ben düşüncelere dalarken Justin kapımı açtı ve hadi bebeğim dedi. Eve girdik ve etrafa bakmaya başladım. Harika döşenmişti burası 2 katlıydı. Evi gezerken belimde tanıdık kollar hissettim. Justin arkadan bana sarılmıştı ben de belimdeki ellerinin üstüne kendi ellerimi koyarak kafamı yana çevirdim Justin dudaklarıma yapıştı. Ben de karşılık verdim ve önüme döndüm. Öpüşmemiz bittikten sonra kollarından ayrılıp koltuğa oturdum yanıma oturdu ve beni kollarının arasına aldı ben de kafamı onun göğsüne yasladım öpüşmeye başladık. Sonra beni kucağına alıp yukarıya çıkardı düşmemek için ona sıkıca sarıldım ve hala öpüşüyorduk seni asla düşürmem bebeğim dedi ve öpmeye devam etti. Odanın kapısını açtı ve beni yavaşça yatağa yatırdı ve üstüme çıktı benim üstümü çıkardıktan sonra kendi üstünü de çıkardı artık sadece iç çamaşırlarımızlaydık.
(Ve devamını hepimiz biliyoruz sadece orayı yazmak istemedim)

BelieveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin