Lododan
Öylece durmuş Diegonun az önce ne söylediğini anlamaya çalışıyordum . Annesinin geleceğini söylemişti . Mutluluğumuzun bozulacağı konusunda kesinlikle hakklıydı . Çünkü annesi geldiğinde mutlaka aramız bozuluyordu . Aslında sorun ikimizin arsında olmuyordu üçümüzün arasında oluyordu . Diegonun annesi beni sinirlendiriyordu ama ben ona bağıramayacağım için sinirimi Diegodan çıkarıyordum . Annesinin burada olduğu zamanlar hep böyle geçiyordu . Bu bizim için değişmeyen bir şey olmuştu .
O an gerçeğin farkına vardım . Diegonun annesi buraya geliyordu . Hemen kucağımda duran oğlumu Diegoya verdim ve etrafta dolanmaya kötü göründüğünü düşündüğüm eşyaları düzeltmeye başladım . Annesinin bana laf söyleyeceği konuları azaltmaya çalışıyordum . Bir yandan da söyleniyordum .
'' Diego neden bunu daha önce söylemedin ? Nasıl hazırlanacağım şimdi ben ? ''
'' Ben söyleyecektim ama sen hamile olduğunu söyleyince ben onu sana söylemeyi unuttum . ''
'' Off ! Diego, Off ! Peki ne zaman gelir annen ? '' dediğimde kapının zili çaldı . Ve Diego sorumu '' Sanırım geldi . '' diyerek cevapladı .
Diego ile birlikte gidip kapıyı açtık . Gelen gerçekten de Diegonun annesiydi . Beni umursamadan hemen gidip oğluşuna sarıldı . Bu her seferinde gerçekleştiği için önemsemedim . Onları orada bırakıp salona geçtim . Onlar da kucaklaşmayı bitirmiş peşimden gelmişlerdi . Oyuncakları ile oynayan Dani gören Diegonun annesi hemen torununu kucağına aldı . Oyuncaklarından koparılan Dan onun kollarının arasından kurtulmaya çalışıyordu . Ama o bunu önemsemeden koltuğa oturdu ve Diego ile konuşmaya başladı . Benim oradaki varlığım unutulmuştu . Benim varlığımın farkında olan tek kişi Dandi o da esir alındığı için yanıma gelemiyordu . Kadın geleli beş dakika olmadan hem oğlumu hem de kocamı esir almıştı .
Kısa bir zaman sonra onların yanından ayrıldım ve mutfağa gidip yemek yapmaya başladım . Çünkü Diegonun annesi büyük ihtimalle birazdan '' Yemekler neden hazır değil ? İlaç saatim geldi . '' diye söylenmeye başlayacaktı .
Yaklaşık bir saat sonra yemek hazır olmak üzereyken benim yokluğumu fark etmiş olan Diego mutfağa girdi . Ona döndüm .
'' Nihayet annenin yanından ayrılıp yanıma gelebildin. '' dedim .
'' Annemden kurtulmanın ne kadar zor olduğunu biliyorsun . ''
'' Biliyorum ama bu annenle konuşurken beni unutmuş olmanı değiştirmez . ''
'' Ben sadece annem beni özlediği için onunla konuşuyordum . Bunda bu kadar abartılacak bir şey yok . ''
'' Anneni savunma bana . ''
'' Böyle yapma ama . '' diyerek yanıma gelen Diegoya '' Git . '' dedim . Ama Diego hala durduğu yerde durmaya devam ediyordu . Ona ne kadar ciddi olduğumu göstermek için gidip mutfak kapısını açtım . Bu sırada '' Anne, pis . '' diyen Diegonun annesinin sesini duydum . Kendi kendine konuşuyor olamazdı . Bu da beni oğluma kötülüyor olduğu anlamına geliyordu . Diegonun annesi söylediklerini bir kaç kez daha tekrarladıktan sonra oğlum da '' Anne , pis . '' diye tekrarladı . Bunun üzerine Diegoya döndüm ve '' Çocuğa neler öğretiyor duydun değil mi ? '' dedim .
'' Duydum ama belki de yanlış duymuşuzdur . Belki de ' Anne , pis ' dememiştir . '' diyen Diegoya '' Hala anneni savunuyorsun . '' dedim ve onu iterek mutfaktan çıkmasını sağladım . Sonra da mutfağın kapısını kapattım . Bu sırada yemek pişmişti . Yemeğin altını kapattım ve masayı hazırlamaya başladım .
...
Herkes yemeğini sessizce yedi . Yemekten sonra değişen bir şey olmamıştı . Diegonun annesi yine Dani kucağına almış Diegoyla konuşuyordu . Ben de onları izliyordum . Bu durumdan sıkılmıştım . Beni sıkıntıdan kurtaran minik oğlumun uykulu gözleri oldu . Diegonun yanına gidip oğlumu elinden aldım . Ve '' Uykusu gelmiş . İzninizle ben onu yatırayım . '' diyerek hızla yanlarından uzaklaştım . Danin odasına gidip onu yatağına yatırdım . Onu yatağına yatırdığımda bana bakarak '' Anne , pis . '' dedi .
'' Hayır , tatlım . Anne , cici . Pis değil cici . Anne , cici . Babaanne , pis . ''
'' Anne , cici . '' dediğinde gülümsedim .
'' Evet . Anne ,cici . Babaanne pis . Kim pis ? Babaane pis . '' dediğimde Dan de '' Pis . '' diye tekrar etti .
'' Kim pis ? ''
'' Babane pis . ''
'' Aferin benim akıllı oğluma . '' dediğimde Dan gözlerini kapamış uykuya dalmıştı . Odadan çıkmak için arkamı döndüğümde kapının yanında durmuş gülümseyerek bana bakan Diegoyla karşılaştım . Diegonun yanına gittiğimde Diego '' Tamam birbirinizi sevmiyorsunuz bunu anladık ama küçücük çocuğu bu işe karıştırmayın . '' dedi .
'' Önce o başlattı . '' dediğimde Diego arkama geçerek bana sarıldı ve kulağıma doğru '' Annemi savunmama rağmen seni annemden daha çok seviyorum biliyorsun değil mi ? '' diye fısıldadı .
'' Biliyorum . '' dedim . '' Ben de seni seviyorum . ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz Aşk (3.kitap )
ФанфикUzun yıllar süren ve her zorluğun üstesinden gelmiş iki insanın aşkı onların ölümü ile bir anda unutula bilir mi ? Bence unutulmaz . Onları tanıyan , onların aşklarını görenler yaşadıkça , onların hikayesi birileri tarafından anlatılmaya devam ettik...