12 . Bölüm

151 18 0
                                    

Tiniden 

Uyandığımda bir hastane odasındaki koltuktaydım . Yatakta yatan Jorgeye baktığımda hala uyuduğunu gördüm . Dün onu gördüğüm andan beri uyuyordu . Ve neden böyle olduğunu bilmiyordum . Dün doktoru hastanede olmadığı için nedenini öğrenememiştim . Diğer doktorlar nedenini anlamaya çalışmışlardı ama hastalık hakkında çok fazla bilgi sahibi olmadıkları için sorunu çözememişlerdi . 

Ben bunları düşünürken odanın kapısı açıldı ve Jorgenin doktoru içeri girdi . İlk başta Jorge ile ilgili bir kaç şeyi inceledikten sonra koltukta oturmuş bir açıklama bekleyen bana döndü ve konuşmaya başladı . 

'' Durum hakkında arkadaşlarımdan gerekli bilgileri aldım . Bu derin uykular hastalığın bir belirtisi Bu durumlarda hasta hiçbir şekilde uyandırılamaz  . Bu derin uyku hali bir kaç gün sürebilir . Yani Jorge Bey bir kaç gün içinde mutlaka uyanacak endişelenmeyin . Ama derin uyku hallerinin hastalığın ilerleyen zamanlarında ortaya çıkmasını bekliyordum . Bu demek oluyor ki hastalık benim düşündüğümden daha hızlı bir şekilde ilerliyor . Bu da yaşam süresinin biraz daha kısalacağı anlamına geliyor . Bir de bundan sonra Jorge Beyi burada gözetim altında tutmanın daha iyi olacağını düşünüyorum . '' 

'' Nasıl yani ? Jorge artık hastanede mi kalacak ? '' 

'' Evet . Böylece durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda hemen müdahale edebileceğiz . '' 

'' Anladım . Teşekkürler . '' dediğimde doktor kapıya yöneldi ve odadan çıktı . Ben de benim burada ne halde olduğumdan habersiz bir şekilde uyuyan belki de güzel rüyalar gören Jorgeyi izlemeye başladım . 

Yaklaşık yarım saat sonra çalan telefonumun sesiyle onu izlemeyi bırakıp çantamdan telefonumu çıkardım . Arayan grubun menajerliğini yapan Jessicaydı . Şu anda onunla hiç konuşmak istemiyordum ama telefonu açtım ve Jessica bir selam bile vermeden konuşmaya başladı . 

'' Tini , yeni şarkıyı kaydetmek için ne zaman stüdyoya geleceksiniz ? '' 

'' Hiç bir zaman gelmeyeceğiz . '' 

'' Nasıl yani ? '' 

'' Yani artık müzik yapmayacağız . Grup dağıldı . '' dedim ve hiçbir şey söylemesine izin vermeden telefonu kapattım . 

Hiç kimseye sormadan kendi başıma böyle bir karar almıştım ama diğerlerinin bana karşı çıkacağını düşünmüyordum . Bundan sonra artık müzik yapabileceğimi sanmıyordum . Jorgem hastanedeyken mutluymuş gibi davranıp şarkı söyleyemezdim . Hem zaten Jorgesiz grup eksik olurdu . Ayrıca Mechi ve Ruggero Fransadaydı ve ne zaman döneceklerini bilmiyordum . Bu yüzden grubu dağıtmam en iyisi olmuştu . Her şey üst üste gelmişti ve bunların üstesinden gelebilmem oldukça zordu . 

Şu anda birileriyle dertleşmeye fazlasıyla ihtiyacım vardı .Ama kiminle konuşabileceğimi bilmiyordum . Lodoyla konuşamazdım . Dün akşam bana attığı mesajda Diegonun annesinin geldiğinden bahsetmişti . Bu yüzden benimle konuşacak zamanı olmadığını düşünüyordum . Mechiyi aramaktan başka çarem yoktu . Onun ne durumda olduğunu bilmesem de onu aramak zorundaydım . 

Hala elimde tuttuğum telefonumdan Mechinin numarasını tuşladım . İlk başta ona her şeyi telefonda anlatmayı düşünüyordum ama Mechinin mutlu sesini duyduğumda sadece '' Sana ihtiyacım var . '' diyebildim . 


Unutulmaz Aşk (3.kitap )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin