14 . Bölüm

151 17 1
                                    

Tiniden 

Jorge uyandığında fazlasıyla mutlu olmuştum . Onun mutlaka uyanacağını bilsem bile gözleri kapalı bir şekilde bir hastane yatağında yattığını görmek beni korkutuyordu . Şimdi güzel gözleriyle bana bakması beni biraz rahatlatmıştı . Uyanalı yarım saat olmuştu ve o zamandan beri ona o uyurken yaşananları ve doktorun söylediklerini anlatıyordum . Anlatmayı bitirdiğimde '' Nasıl yani ? Bundan sonra hastanede mi kalacakmışım ? '' diye sordu . 

'' Evet . '' dedim somurtarak . Onun burada kalmasını hiç istemiyordum . Onu yalnız  kalmasını istemiyordum . Burada sürekli kalamazdım ve o mutlaka yalnız kalacaktı . Jorge bunun beni üzdüğünü görünce konuyu değiştirdi . 

'' Ben uyumadan önce sen evden çıkmıştın . En son tuhaf hallerin hakkında konuşmuştuk . Onların nedenini öğrendin mi ? '' 

'' Sen onu unutmadın mı ? ''

'' Unutmadım . Üç gündür uyuyor olsam bile senin hakkında hiçbir şeyi unutmam . Şimdi söyle bakalım kötü bir şey var mı ? '' 

'' Yok . Hatta çok iyi bir şey . '' 

'' Peki o çok iyi şey ne ? '' 

'' Bir bebeğimiz olacak . '' dedim ve Jorgeye baktım . Jorge beklediğim gibi fazlasıyla mutlu olmuştu . Bana sıkıca sarıldı . Saçlarıma öpücükler kondururken '' Bu gerçekten de çok iyi bir şeymiş . '' dedi . Ama kısa bir süre sonra bu mutluluğu azaldı . O da benim düşündüklerimi düşünmüş olmalıydı . Söyledikleri de bunu kanıtlıyordu . 

'' Ama bebeğimiz babasız büyüyecek . '' 

Hiçbir şey söylemedim . Bir süre sessizce oturduk . Sonra Jorge '' Bana bebeğimizi anlatsana . '' dedi . '' Hakkında ne biliyorsun ? '' 

'' Aslında pek bir şey bilmiyorum . Bugün için bir doktordan randevu aldım . O zaman her şeyi öğreneceğim . '' 

'' Ama ben senin yanında olamayacağım . Seninle gelemeyeceğim . '' 

'' Bence gelebilirsin . '' 

'' Nasıl ? Bu hastaneden çıkamam ki . '' 

'' Kendin de söyledin . Bu hastaneden çıkamazsın ama bu odadan çıkabilirsin . Benimle gelmek için hastaneden çıkmana gerek yok . Sadece iki kat aşağıdaki kadın doğum bölümüne gideceğiz . Bence bu sorun olmaz . '' 

'' Haklısın . Peki randevun ne zaman ? '' dediğinde saate baktım . 

'' Yarım saat kalmış . '' dedim . Zaman çok hızlı geçmişti . Jorge benim sözlerimden sonra yataktan çıktı ve '' Hadi gidelim . '' dedi . 

Randevuya on dakika kala doktorun odasının önündeydik . On dakika hemen geçti ve doktorun yanına girdik . Çok heyecanlıydım . Hemen doktorun söylediklerini yaparak hazırlandım . Doktor da ultrason aletini karnımda gezdirmeye başladı . Doktor kısa bir süre önündeki ekranı inceledikten sonra '' 12 haftalık hamilelik normal bir şekilde ilerliyor . Bebek gayet iyi . '' dedi . 

'' 12 haftalık mı ? Bu kadar zaman nasıl fark edememişim . '' diye kendi kendime söylendim . Karnım da hiç belli olmuyordu . Ben bunları düşünürken doktor  '' Cinsiyetini öğrenmek ister misiniz ? '' diye sordu . 

'' Öğrenebilir miyiz ? Bildiğim kadarıyla daha erken . ''

'' Evet . Normalde cinsiyet on beşinci haftadan sonra belli olur ama şu anda bebeğin cinsiyetini çok net bir şekilde görebiliyorum . Eğer öğrenmek istiyorsanız size bebeğin cinsiyetini söyleyebilirim . ''

Aslında cinsiyet benim için o kadar önemli bir şey değildi ama eğer Jorgenin hastalığı bu hızla ilerlemeye devam ederse Jorge doğumu göremeyebilirdi . Bu yüzden beklemeye gerek yoktu . Önce Jorgeye sonra da doktora baktım ve '' Evet öğrenmek istiyoruz . '' dedim . 

Doktor '' Bir kızınız olacak . '' dediğinde Jorgeye baktım . Gözlerinde hüzünle karışık bir mutluluk vardı . Benim de gözlerimde aynı ifade olmalıydı . Ama şu anda aldığımız güzel habere odaklanmamız gerekiyordu . Aylar sonrasını düşünüp kendimizi üzmemize gerek yoktu . Az önce bir kızımız olacağını öğrenmiştik ve bu çok güzel bir şeydi . 



Unutulmaz Aşk (3.kitap )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin