6. bölüm endişe

6.1K 236 10
                                    

Bu bolumdede yardim sever yakisikli " volkan aydin " var

artık fazla korkmuyordum sanırım , bilmem gerekenleri cem hoca sayesinde daha da güzel öğrenmiştim . puanımda yükseliyordu mutluydum. klingin cafesinde oturuyordum . elimde kahvem diger elimde telefon bir yandan kahvemi yudumluyor diger yandan twitter . ..face dolaşıyordum . birden yanıma burak geldi .

-merhaba merve....oturabilirmiyim yanın boşmu diyerek bana baktı.

-merhaba tabii oturabilirsin yanım boş buyur.

biryandanda kahvemden bir yudum alıp buraka baktım . yemegini yiyordu ...birden göz göze geldik gülümsedim oda aynı şekilde . sonra telefonun çalmasıyla ekrana baktım mesajdı açtım.

kimden : volkan 

- seninle buluşabilirmiyiz. bugün eger müsaitsen ...

biran duraksadım . dudagımın kenarını ısırarık hayırdır işallah diyerek cevap yazdım .

kime : vokan

-  müsaidim . buluşabiliriz .  kötü birşey yoktur inşallah!!!

mesajı attıktan sonra tekrar kahvemden bir yudum daha alarak bekledim . burak bana bakıyordu.

- iyimisin ?? yüzün düşdü..

- yerimden dogrularak iyiyim yok birşey . sadece biraz yorgunum dedim.

birden elimdeki telefonun çalmasıyla telefona baktım.

kimden : volkan

- çıkıştan sonra evden alırım  akşam 9 gibi hazır ol

kime : volkan

- tamam hazırlanırım ...

kahvemden son bi yudum içtip . telefonu kapattım . öğle molası bitmek üzereydi . burakla biraz sohbet ettik . sonra yukarı çıktık . cem hoca bizi görünce gençler buraya gelin herkez görevini almıştı bizede 23 numaralı hasta kaldı burakla beraber 23 numaralı odaya girdik burak lafa girdi 

-amcacım nasılsın...şikayetin nedir diyerek gülümsedi .

- oglum  ben çok yorgun hissetiyorum kendimi . ateşimte var ellerim titriyor .......

konuşurken bile zorlanıyordu . burak hastayla ilgilenirken bende tanımı koymaya çalışıyordum burakla daha yeni tanışdım ama çabuk kanaşdık . iyi bir çoçuktu . yani gözlemledigim kadarıyla . siyah saclı uzun biriydi rengli gözleri vardı birazda yakışıklıydı ama o etrafındaki kızlara yüz vermiyordu . aklı fikri dersdi . yani biraz inekti . benle burakı saten birbirimize çeken ikimizinde iyi doktor olmak istemesiydi ben zorlanınça burak burak zorlanınca ben yardım ediyordum .

burala odadan çıkarken konuşuyoduk :

- bence adam üşütmüş.

burak elinde nat aldığı kağıda bakarak.

-doğru söylüyorsun . ama ayrıyetten adam şeker hastası birde adamın şekeri düşmüş dedi.

sonra konuşa konuşa cem hocanın odasına geldik içeri girdigimizde bize baktı .

- ne çabuk geldiniz.

burak konuştu : 

-hocam merveyle hastamızı kontrol ettik . merve adamın üşüttügünü bende şekerinin düşük olmasından hastanın bu derece bitkin ve yorgun oldugu göz önünde bulundurarak ve raporu inceleyerek bu kanıya vardık dedi .

cem hoca tek kaşını kaldırıp elini masaya katarak bize baktı .

- çoçuklar siz iyi ikili oldunuz diyerek güldü sonucunuz doğru çıkabilirsiniz.

GEÇMİŞİN İHANETİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin