Multide " ciftimiz merve ve murat " ilk karsilasma
güneşin yüzümü aydınlatmasıyla gözlerimi açtım . gözlerim tavanı görünce biraz düşündüm derin bir nefes alarak tam 3 hafta oldu nasıl geçtiğini anlamamıştım. hayatım tam istediğim gibiydi bazı aksilikler vardı ama olsun . birden kapının açılmasıyla melisanın üstüme atlaması bir oldu.
-hadi uykucu kalk . yeter bu kadar uyudugun.
-ya melisa ben biraz daha uyusam ,hem bugun hafta sonu kalkmıcam kalk üstümden.
-tamam iste kalk . bugun gezelim hadi kalk.
-melisa yorgunum. neden anlamıyorsun.
hele şükür üstümden kalktı . ben yatakdan kalkarken o hala konuşuyor . nerden buluyorsa bu enerjiyi .
-anlamam ben . hem daha sabah sporu yapıcagız , spor kıyafetlerini giy ve sakın itiraz etme yoksa başının etini yerim anladınmı?
başımı olumlu anlamda salladım elinden kurtulamam mecburdum . melisa aşagı indiğinde bende üzerime mor eşrtman altımı ve üstümede yeşil bir t shirt alark giyindim . oflayak aşğı indim spor ayakkabımı giyindim .
-hazırım çıkalım .
-çıkalım çıkalımda . arda nerde ? o gelmicekmi ?.
- hayır ardanın şirkette önemli bir işi varmış . o yüzden erken çıktı .
- tamam o zaman.
parka doğru hem yürüyor hemde koşuyoruz . etrafıma baktıgımda bizim gibi çok kişi vardı . bide burası çok güzeldi etraf resmen yeşillikti .
-burda duralımmı merve. hem biraz dinleniriz.
dediği yere oturduk dinleniyordukki iki çoçuk yamımıza oturdu . ne yapacagımı şaşırdım melise baktıgımda diğer çoçukla konuşuyordu . diğeri elini uzatarak
-merhaba ben mert ya seninki .
-şey biz kalksak iyi olur diyip ayaga kalktım.
melisayı çağırdım oralı bile olmadı çoçukda ayaga kalkdı .
-herhalde rahatsız ettim özür dilerim .
yok saten bizde gidiyorduk deyip ordan ayrıldık . yolda melisa beynimin etini yedi oralı bile olmadım tamam çoçuklar yakışıklı idi ama şuan aşka ayırıcak vaktim yoktu saten o kadar kolay kimseyi hayatıma alamam. eve geldiğimizde ardada evdeydi . melis le odalarımıza çıktık ben duş alıp üzerimi değişip aşagı indim kahvaltı hazırladım meliste ardayı çağırıp masaya oturdu . kahvaltı ederken .
-şey bu akşam yemeği hep beraber dışarda yesek sonra bara gitsek olmazmı ? ne dersiniz?
ardaya baktıgımda olumlu karşıladı bende tamam dedim . masayı topladık bulaşıkları makineye kattık . ben odama gittim biraz kitap okudum . melisanın sesiyle aşagı indim.
- ne oldu melisa.
-markete gidelim birşey kalmamış evde .
-tamam hadi ozaman çıkalım
markete geldiğimizde melisa yiyeçek reonuna gitti bende içiçek .elimde içiçeklerle tam arkamı döndüm birşeye çarptım . kafamı kaldırdığımda yutkundum adam çok yakışıklıydı ben ne diyorum birden tekrar adama baktıgımda bana gülümsüyordu . ama bu adam bana bir yerden tanıdık geliyor ama nerden .
- iyimisin küçük hanım .
-şey ben özür dilerim . dalgınlıgıma geldi.
- önemli degil . buda içiçekleriniz.
adam okadar tatlıydıki . hele o gözlenin siyahı onu ayrı bir yakışıklı yapmıştı ben ne diyorum ya .
-tamam bu da hazır hadi gidelim merve . huhu merve..iyimisin ?
-hı ne tamam gidelim.
- merve iyimisin yine daldın birşey yok değilmi ?
hı iyiyim yok birşey araba orda binelim . poşetleri arkaya kattım son sürat eve sürerken yine o adam geldi aklıma çok yakışıklıydı . gülümsemesi sesi çok güzel. ben ne diyorum ya umarım bir daha karşıma çıkmaz aklımı allak bullak etti ....yok daha neler ........olmaz olamaz ......of ben ne yapıyorum bu adam aklımı karıştırdı . eve geldik poşetleri alıp mutfaga kattık . ben yukardayım diyip odama çıktım . kendimi direk yataga attım yorulmuştum tavanı seyredirken uyuya kaldım . birden bir sesle oldugum yerden dogruldum . kim olabilirki melisaydı hem konuşuyor hemde bana kıyafet seciyor kendi hazırdı . saate baktım 5.08 anlaşıldı neden acele ettiği.
''bu tam sana göre'' diyip bir kıyafet gözterdi . üstü straplez altı tül detaylı üstü siyah altı mavi bir mini kıyafet . itiraz etmedim . çünkü güzel seçimdi . oda mavi gögüs dekolteli mini bir kıyafet giymişti saçını at kuyrugu yapmışdı.makyajı tamdı. bende giyindim . makyajımı yaptım . saçımı dağınık topuz yapıp aynada son kez kendime baktım çok güzeldi . artık hazırdık aşagı indik.
- hele şükür kızlar bir an hiç inmceksiniz sandım...vay vay vay ne güzel olmuşsunuz . ama çok kısa bu kısa kıyafetleriniz.
of hadi çıkalım. diyip melisayla dışarı çıktık. ardada söylene söylene arkamızdan geliyordu. arabaya bindik gidiceğimiz yere doğru yol aldık . ardada bu arada çok yakışıklı olmuşdu . kesin bu gece hangi kızla gönlünü eğlendirir çünkü ciddi hiç kimseyle düşünmez . benle melis çok mutluyduk birden araba durdu . tam inicekken. arda bize bakıp.
- kızlar sakın fazla içmiyorsunuz bide dikatli olun kendinizide benide tehlikeye atmeyın anyaşıldımı .
'''oldu paşam diyip indik ''' senle gelende kabahat herneyse içeri girdik buraya daha önce gelmemişdim ama ardanın buraya sık geldiği belli çünkü daha içeri girir girmez selam vermeye başladılar . içeri çok güzeldi renklerin uyumu . içeri biraz doluydu normal yani bara geldik . biraz serseri tipler vardı ama olsun yine biz eğleniyorduk benle melisa hafif birşeyler içtik ama arda tekilla içti bari çok içmese herneyse benle merve eğleniyorduk etrafımı seyredirken birinin bana baktıgını fark ettim. göz göze gelince korktum başka tarafa cevirdim .
-merve dans pistine gidelim kurtlarımızı dökelim hadi itiraz yok zorla kolumdan çekti.
bende gitmek zorunra kaldım etrafıma baktım o adam yoktu sevindim o burda olsaydı oynayamazdım . kendimi müzigin ritmine bıraktım oynuyordumki birinin belimden tutmasıyla durdum ona döndüm '''sende kimsin cek ellerini ''dedim ama o daha kendine çekince itmeye çalıştım ama olmadı . daha kendine çekti . ağzı içti kokuyordu anlaşılan sarhoştu . birden dudaklarım öpmeye çalıştı ben izin vermedikçe zorluyordu ağlamaya başladım . birden biri kolumdan tutup çekinçe adam bıraktı ve ona bakınca şok oldu . bense ağlıyordum. birden müzik durdu herkes bize bakıyordu . melisa boynuma atladı sarıldım. adama baktığımda ffena dayak yemişdi .
-alın bu iti dışarı atın. herkes önüne dönsün çabuk kime diyorum. sesi baya sert ve öfkeliydi.
birden bana dönünce ne yapıcagımı şaşırdım. kafamı kaldırmamla şok oldum . ama sen ....
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Arkadaşlar kitabımı okuyup beğenenler yorum yada vote ile desteklesin bu benim ilk kitabım düşünceleriniz benim için önemli . eğer kitaba devam etmemi istiyorsanız vote ve yorumlarınızla destek olursanız sevinirim . kitabımı okuyanlarada teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İHANETİ
Teen FictionHayatımda en çok istediğim şey okumak ve okuyup doktor olmaktı ve bu hayalimi gerçekleştirmeme çok az bir zaman kaldı. Bu yıl okulum bitince staj çalışmamda sonlanınca kendi kliniğimi açıp işimin başına geçip en istedigim işi yani insanlara yararlı...