11. bölüm doğum günü partisi

5.2K 209 9
                                    

Multide yakışıklı ardamiz var

arda ya bugün gitmesek olmazmı hem ben hiç iyi değilim . '''hayır gidiceğiz hem melisada istiyor''ya of nerden çıktı bu ya şimdi ne güzel flim izlicektim bir pazar tatilini de zehir etmeseler şaşardım .'''eee çocuklar nereye '' dedim ve eekledim bakın bar marsa gelmem bidaha sizinle sööyliyim o olaydan sonra sakın . çünkü artık gitmek istemiyorum eskisi kadar bara .
- ya mızım bi seferlikdi abartama hem ben varım evvelallah korurum sizi .
ya kesin öylediir ardaya bidaha zor  güvenirim 
- tamam ama barsa gelmem onuda söyliyim.
- yokya bi arkadaşın doğum günü partisi çok ısrar etti oraya gidiceğizz. hadi kızlar

ya benim ne işim var tanımadığım yerde of ne yapsam da arda işte zorlar hatta kucağına alıp götürür çünkü çok ısrarcı . bende daha fazla direnmedim . zorlasamda post herneyse duşumu alıp dolapdan lecivert gece elbisemi aldım ggiyindim sacımı dalgalı yaptım çok güzeldi ama hiç gidesim gelmiyor ya hep böyle diyince başıma birşey geliyor of sacmalama herneyse makyajımıda yapıp çantamı tel alıp indim onlar hazırdı . melisa bembe miini bir gece elbisesi giymişti . ardanın arabasına binip yola çıktık . bende sıkındıdan patlıyordum çünkü zorla geliyordum . bende telden face girdim başımı kalrırdığımda arda ve melis bana bakıyordu .

-hadi kızım inmeye niyetin yok galiba ....

ne yalan söyliyim yok yani evede gitsem iyi olurdu hani en iyisi inip yoksa kızıcak

'''tamam '' diyip indim kapıda korumalar vardı ismimisi sorup içeri aldı . anlaşılan çok önemli davetsiz olanlar alınmıyorr hıııh sanki meraklıyım içeri girdik içeri müthişdi dekor süslemeler şahaneydi ve de abartısızdı ama güzeldi yene siyah ve beyaz ağırlıklıydı geldiğimiz yer bir evdi ama büyük ber ev . koltuklardan birine otudum face girdim çünkü kimseyi tanımıyordum o yüzden orda takıldım ardayla melisa arkadaşlarla kaynaşmışlar herneyse ben böyle iyiyim biraz gezindim canım yine sıkıldı aaa bir arkadaşlık isteği hemde yeni kim baktım tanımadım resim katmış ama fazla belli değil ama yine kabul ettim ''slm''anında msj geldi '''slm''dedim bende yanıma biri oturunca o karafa baktım inanmıyorum volkan volkan ne işin var senin burda dedim oda ''''asıl senin ni işin var ama iyi olmuş hoş geldin'' hoş bulduk biz koyu bir sohbede daldık konuşurken pasta kesilmişdi bile ama kimin doğum günüydü görmedim hernneyse sanki umrumdaydı birden tlf çüldı baktım msj 

''ben sana cevremden ve yakınlarımdan uzak dur demedimmi sana sen kaşındın''

etrafıma baktım yoktu nerdeydi bu ya iyide nerden biliyor numaramı ne cevresi ya of yine bela aldık biran bir korku bastı içimi yutkundum etrafdada ...

-ilimisin merve istersen su getirim 

yok ban bir lavaboya gidim iyi olurum bir an önce yüzümü yıkamalıyım görevlelerden berine sordum yukardaymış yukarı çıktım sağdan ikinci kapı içeri girdim yüzüm çok beyaz olmuş korkunca öyle oluyor yüzümü yıkayıp makyajı taseledim tam çıktım gördüğüm kişeyle şok oldum s se sen '''evet ben'' eyvah bittim ne işi var bunun burda ya '''asıl senin ne işin var'' dur ben sesli konuştum galiba of ayarım bozuluyor korkunca of kolumdan tutuğu gibi bir odaya doğru sürükledi kolumu çok sıkıyordu actı bir kapıyı beni içeri kattı kapıyı kitledi öküz eee nereye gitti şimdi bu tlf orda kaldı of nasıl almayı unuttum ya şimdii ne yapıcam bu adam kesin öldürür beni demeye kalmadan öküz adam geldi. ama sinirliydi ve şuan kapıyı kitledi vallahi beni doğruyup bir poşete katıp çöpe atıcak bari son kez sevdiklerimi görseydim ne diyorumya dağdamıyız ya adama baktığımda üstüme doğru geliyor o geldikçe ben geri geri gittim sırtım duvara carpdı vallahi bittim adam burnumun dipinde gözümü kapatım başımı eğdim ne yapsamda kimse duymaz bu müzik sesinde kimsede duymaz duyanlarda birşay yapmaz ...birden eliyle cenemi kavrayıp başımı kaldırdı ama gözlerim hala kapalı çünkü korkuyordum  birden nefesini boynumda hissedince gözümü açtım onu ittim manyakmısın çekil başımdan korkuyordum ama bana yakın olması kan akışımı nabzımı daha doğrusu dengemi şaşırttı ama bir milim bile kıpırdamadı şimdi ne yapıcak kesin deşiçek beni biden eliye sacları dokununca yutkundum bu adam ne yapıyorya ödüm patlıyor saten sacımı burunura götürmüş kokluyor birden göz göze gelince başımı eydim cenemi tutup kaldırdı gözlemin içine bakıyordu . bu adamın amacı ne ya ne istiyor . ama olkazki ya bu kadar yakınlık nedense şuan sanki kalbim yerinden fırılıyacak gibi bi tuhaf oldum adama baktığımda hala bana bakıyor birden dudaklarıma yapıştı ne yapıcağımı şaşıdım itim ama olmadı ben ittikce o daha sert öpüyordu dudaklarım ağrıdı sonra yavaşça ayrılıp bana baktı eliyle dudağımı okşadı son kez öpüp bana baktı ve kapıyı çekip çıktı korkumu şaşkınlıkmı anlamadım bedenimi kapladı olduğum yere oturdum şimdi bu neydi .....

murat SALMAN...

of ya ben ne yaptım resmen kızın dudaklarını mav ettim . acaba çok acıdımı canını bide o şaşkın halmeri yokmu gözümün önüne gelince gülüyorum şaşkınım benim dudaklarının tadı güzeldi ama şimdi ben nasıl ondan uzak dururum kokusunu lüzünü gözlerini hiç aklımdan çıkaramam o benim ve öylede olucak olacakta o zor galiba .....

-abi parti bitti neden inmedin? hem güzel kızlarda vardı eğlenirdin hepside seni bekledi nerdesin diye vallahi biz varız dedik ama 

kez zırvaalamayı volkan işim vardı ondan inmedim hem senin davetlilerin gittimi 

-ha evet gitti abi ama merve rahatsızdı ama birşey demedi lavabola gitti bidaha görmedim senle tanıştırıcaktım çok iyi biri hem senin hayatını kurtardı sende tşk ederdin

hıı benim aklım o kızda ben onu iztiyorum buda gelmiş ne diyor

''eceline susamadıysan sus ben kime tşk edicem manyakmısın oğlum . hem banane o kızdan ben mi dedim kurtar diye kurtarmasaydı ''

çalışma odasına girdim cekmeceden ihale dosyasını aldım bide yene o bıçak kanı kurumuş üstünde silmedim herneyse acaba ne yapıyor aklımdan çıkmıyor of ne yaptı bu kız bana böyle normalde hiç birkızı bu kadar düşünmem tek geceliktir benim için kızlar ama bu hem neden geldi ve ben niye gittim artık onu unutamam unutmam o benim olmalı sadece benim yarın büyük bir ihale var eğer karşı taraf kazanırsa kazansaki yene elinden alırımya 

'''abi ihaleyi alan adam çok büyük teklifde bulunmuş 

birşey omaz ben alırım gerekirse adamıda öldürürüm yada canını yakarım 

- abi bir kızı var eşini kaybetmiş

ee ne yabim volkan kızımı öldürim kızın ne sucu var

-yok kızı kacıraım ihaleden çekilir 

boşver ben halmederim yarın depola mallar gelicek sen onlara dikat et birey olmasın yoksa sen işine bak tamammı 



GEÇMİŞİN İHANETİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin