25 bolum seni herseyden cok sevdim

3.5K 142 63
                                    

Gözlerimi actigimda bi   sandalyede elim kolum bagli olarak oturdugumu fark ettim her yerim tutulmustu saclarim onumu gormeme engel oluyordu basimi sag tarafa donderim sacimi arkaya attim karsimda dev gibi adamlari gorunce nutkum tutuldu bagiricaktim bagirdimda ama olmadi agzimda kapaliydi oylece onlara baka kaldim icimden bir ses herseyin buraya kadar oldugunu soyledi etrafima baktim bi depoya benziyordu korktum simdi ne olucakti off ya benim yuzum hicmi gulmicek ben hicmi mutlu olamicam goz yaslarimi tutmaya calistim ama olmadi basimi egdim saclarim yine onumu kapatti umursamadim .

-ooo kimleri goruyorum ara bozucuda burdaymis .

Duydugum sozle basimi kaldirdim ama onumu giremedim birden biri ellerini sacima goturdu sacimi arkaya atti

-bana bak sen ne hakla oglumla gelinimin arasina giriyorsun soyle ne hakla .

Sesi o kadar cok cikiyorduki korumalar bile geri gitti bende cok korktum gozlerine baktigimda ofkeyi gorebiliyordum .

-sey .... ben ben birsey yapmadim sadece oglunuzu sevdim . Hemde cok ...hem tek tarafli degilki oda cok seviyor...

-lan sus ne sevmesinden bahsediyorsun hem murat ceydayla evleniyor sen geldin aralarina girdin .. simdi nasil geldiysen oyle gidiyorsun .

-hayir gitmiyorum biz muratla konustuk hem ben ceydanin....

-sus yeter dinlemiyorum seni madem vazgecmiyorsun oluceksin yakin burayi cabuk .

-patron bu kadinidami

-sagirmisin lan ne diyorsam onu yap ben gidiyorum patlayicilar deponun her yerine katilsin sesini duyucam ha bu arada hic bi iz kalmsain

Duyduklarim beni adeda sok yapti bu kapa sapa adam muratin babasi ve ustune simdi burayi havaya ucurucak yook bu kadari fazla bu kadar aksiyonu flimde gorsem inanmam bu ne yaa saka gibi hemde korkunc

-buda son patlayici senin altina katiyotum olumun garanti olsun.

Hayir ya bu olamaz Allahim yardim et ne olur bu kadari fazla bu ama onun babasi olamaz

-tamam kattim kucuk hanim madem ayrilmiyorsun seni ortadan kaldirmamdan baska care yok birakmadin

Yani hersey buraya kadarmi bu kadarmiydi tam hersey yoluna giricek derken bu kadari olamaz olmamali ....

MURATIN AGZINDAN **********

Cok mutluyum hemde cok artik hic bir engel yok artik bizi kimse ayiramaz soninda hasretlik bitti simdi oda cok mutludur eve varmistirda ceyda iyikide o gunlugu buldu iyikide ..biraz kotu oldu ama olsun eve gelince arabayi garaja kattim annemin bahcede oturdugunu gorunce arkadan sarilip optum korktu beni gotuncede rahatladi ama hala yuzu asikdi normal olarak

-annem asma suratini hem bak ben böyle daha mutluyum sevdigimle hem ceydada anlayisla karsiladi sorun bitti .

-oylede baban kuplere bindi . Allah verede kotu birsey yapmasa

-yok annem ne yapabilirki hem hic birsey olmaz . Bu arada odamdayim

Masadan mervenin gunlugunu alip yataga uzanarak okumaya basladim .

""Kimse sana hayatinin toz bembe olacagina dair soz vermedi . Her zaman mutlu olacaginada aksine dunya acimasiz. Dunya mustebit hata yapmak cok kolay duzeltmek ise cok zorbu yuzden bana hayatin sana ne kadar sert bi sille vurdugunu anlatma senin ne kadarina dayanabilicegini buna ragmen dogru yoldan ayrilmamayi anlat ankatki dogruyu bulabiliyim  ""

Anladigim kadariyla baya hayattan herseyden yorulmus benim yadam kaynagim diger bi sayfayi cevirdim .

""Bir sevdigi olmali insanin .guvenebilicegi agladiginda basini omuzuna katabilicegi , dusunmeden konusabilicegi hatalarini yuzune vurmucagi yaninda huzurlu hissedebilicegi husunlendiginde onla dertlesebilicegi mutlu oldugunda ona sarilacak . Elini tuttugunda birakacak diye korkmicagin . Kizdiginda arkasini donup gitmeyecek biri olmali hayatimda iste tamda oyle birini buldum sandim guvendim sevdim ama olmadi yanildim canim cok yandi alacagi olsun """

GEÇMİŞİN İHANETİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin