Resmi yapan @mavizambak1453 arkadasima tesekkur ederim♥♥
Uzun zamandir hastane kokusunu icime cekmekden bunaldim . Ama bitti kotu gunlerde herseyde hastaneden bir haftadir ciktim ...ama bu zaman zarfi icinde kimin yanimda oldugunu gordum. kimin dost oldugunuda.. aslinda hersey yalan mis ask diye birsey yok. artik inanamiyorum .zaten ben bos bi hayali sevdim bosa bu kadar aci çektim baksana murat bey bikere bile ziyaretime gelmedi. tamam kizgindim hatta öfkeliydim ama bikere insan ziyaretime gelmezmi. neden murat hicmi sevmedin ben senin icin o kadar seyi goze aldim sen bana ne yapsanda ben senden vazgecmem gucenmen cunku ben seni olumune sevdim ama degmezmis bari insan iyimiyim diye bi kontrole gelir ama yok iste ...
-merve iyimisin ne oldu bagiriyorsun...
Sinirden elimdeki telefonu duvara firlattim ..allah kahretsin allah kahretsin bu kadar basit olamaz olmamali murat. ...
-neyin var merve? Ilacini aldinmi bak iyi gorunmuyorsun .
Telefona gelen bildirim de muratin nisanlanacagi yaziyordu hemde 3 gun sonra birden nefesim kesildi kalbim yerinden firliyacak sandim goz yasimi tutamadim artik ..birden gozlerim karardi .oldugum yere yigildim en son melisanin cigligini duydum ...
Gözlerimi hastane odasinda actim kolumda serum basimda doktorlar aliskindim . Ama gozlermi acamiyordum bedenim yorgun dustu ama kulagima gelen sesleri duyuyordum
-doktor bey merve iyimi durumu nasil ?
-hastanin durumu suan iyi ama ani soklar ve uzuntu vs gibi seylerden uzak tutun iyilesene kadar ..
Benmi hic sanmam nerde bela ben ordayim bela topluyorum basima. gozumu actigimda bana baktilar
-merve hanim biz ne anlasmistik kendinize dikat ediceginize dair soz vermistiniz oyle cikardim
Ama doktor ya ben bunaliyorum hem bu sefer soz veriyorum uzulmek yok
-tamam oyle olsun ama bu son ikazim anlastik
Serum bitince eve gectik oldugum gibi kendimi salondaki koltuga attim ellermi basimin arasina akdim avizeye bakarak daldim oylede uyumusum telefonumun calmasiyla uyandim arayan avukatimdi .
-merve hanim musaitseniz bulusmamiz lazim acil !
Acil!! "Evet " tamam sirkete geliyorum orda konusuruz "tamam" telefonu kapattim acil olan ne diye dusundum kalkip uzerimi degisip ciktim ardanin seslenmesiyle ona dondum .
-nereye cadi benden habersiz .
Sey..sirkete avukatim aradi acil bulusmamiz gerek dedi .
-bende geliyorum bekle .
Beraber sirkete gectik avukatim da toplanti odasindaydi .ardayla beraber toplanti odasina gectik .
-hos geldiniz .
-hos bulduk .
Avukati beklemeden direk soze girdim "evet acil olan ne " dedim saskinca suratima bakip cantasindan bi evrak cikardi . Daha sonra kapi calindi " gir" dememle sekreter kiz girdi "eren sarsilmaz bey geldi " dedi avukatim buyur etti tokalstik karsima oturdu biraz sasirdim. cunku tanimiyordum avukata baktim elindekini onume katti.
- merve hanim kusura bakmayin size onceden vermem gerekti ama aksilik unuttum. babanizin vasiyeti idi ben ölunce eline gecsin dedi buyrun .
Aldim elime actim icinde bi mektup vardi acip okudum . Okudugum her kelime her satir gecmisimi silip goturdu.. yani bu gune kadar yasadigim hersey yalanmiydi ...ben bi yalanlami buyudum avukatima baktim ve yanindakine yani eren sarsilmaz yani babam sok oldum. beynim uyustu birsey diyemedim. kelimeler bogazima dugumlendi. aglamamak icin kendimi tuttum. aglamadim ama canim cok yandi. baba diye bildigim kisi aslinda babam degil .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İHANETİ
Teen FictionHayatımda en çok istediğim şey okumak ve okuyup doktor olmaktı ve bu hayalimi gerçekleştirmeme çok az bir zaman kaldı. Bu yıl okulum bitince staj çalışmamda sonlanınca kendi kliniğimi açıp işimin başına geçip en istedigim işi yani insanlara yararlı...