Multide "murat salmam " var ikinci ana karakter
Onların yanından ayrıldıktan sonra bir taksiye bindim .çünkü çıkarken ardanınkine binmişdik . şöföre gidicegim adresi söyledikden sonra yapacağım doğum günü süprizi için fazla yakın olmazsakda eş dostda haber verdim . sonra yapacağım süprizi hayal ettim . ben biraz yada fazla herneyse yani hayal kurmayı çok seviyorum . Acaba kocaman çikolotalı bir pastamı yoksa meyveli diye düşündüm . Çünkü melisa meyvelide seviyor ama çikolaktalı daha cazip geldi biran dedim sonra acaba mekan nasıl bir yer derken .... Araba biran durdu ..şöför "burası abla" dedi. Bende tamam diyerek parayı uzattım üstünü almadan indim. büyük bir binanın daha doğrusu villaya benziyor içeriye girdim . dev gibi adamlar kapıdaydı . kapıda biri bana doğru bakıyordu bende onun yanına gittim .'' pardon buranın yetkilisi kim dedim'' . adam bana bakıp.
-yoksa sizi arda bey mi gönderdi? dedi.
evet dedim .
-merhaba ben mert buranın sorumlu yetkilisiyim dedi .
Bende merve tanıştıgıma memnun oldum.
-tamam o zaman buyrun hazırlıklar için başlayalım . Arda bey bize konuyu anlattı .
uzun bir koridoru geçdikten sonra büyük bir odanın içinden geçdik gözlerim açık kaldı...çok büyük ve çok güzeldi heryer mor ve beyaz aralarda kırmızı süslerle süslenmiş . örtüler masalar aynı şekilde içeri çok güzeldi resmen hazırlığa başlamışlar dı ama siz .... adam bana bakıp.
-arda bey bize süsleme işini siz gelmeden söylemişdi bizde hallettik umarım begenmişsinizdir diyerek gülümsedi.
arda bey bu rengleri seveceginizi söyledi .bende hemen ardayı aradım çalıyor çalıyor derken açtı .
Arda : efendim
ben: arda sen sen çok harikasın unutmamışsın sevdigimiz renkleri .
Arda: nasıl unuturum hem.. sen beğendinmi .
Ben: ardaaa bu sorulurmu hiç....tabiiki begendim . şey.....melisa nerde ?
Arda: melisa eve gitti yorgunmuş dinlenmek istedigini söyledi ve gitti . merve .....bence anladı bozuntuya vermedi ama unuttugumuzu sandı galiba.....
Ben: tamam......öyle sansın hem süprizi görünce daha çok sevinecek . Bide....ona bir süprizim daha var görüce çok sevinecek..... nasıl unuttugumuzu sanır onuda anlamıyorum..
Arda: peki senin diger süprizin ne ?
Ben : akşam görürsün.....hadi bay.
ardayla konuştukdan sonra son birkez etrafa bakarken murat bey geldi.
- Arzu ettiğiniz başka birşey varmı ?dedi .
hayır şuan için yok adam gittikden sonra melisaya mesaj attım " 10 dk içinde hazırlan seni almaya geliyorum işimiz var " melisayla kıyafet almamız gerekiyor çünkü bu akşam en idialı biz olmalıydık değilmi daha dogrusu melisa .arabaya binip eve dogru sürdüm. Arabamı ben ordayken getirmişlerdi .yolda giderken müzik dinliyordum çok sevdigim bir şarkı çalıyordu "arash feat helena one day new" yolda giderken hem söylüyor hem kendimi şarkıya kaptırıyordum . son hız ilerlerken eve yaklaştgımı fark edip yavaşladım . arabadan inip eve doğru yürüdüm anahtarla kapıyı açıp içeri girdiğimde melisa hazırdı çıkalımmı deyince tamam ama bir işim va yukarda sen arabaya bin ben geliyorum . tamam diyerek çıktı . sanırım hala bozuk ama olsun gönlünü alırım . yukarı çıkıp ona aldıgım bir hediyeyi odasına bırakıp aşagı indim kapıyı kapatıp arabaya bindim . melisa yol boyu somurttu ben de belli etmemek için bireşey söylemedim gülmemek içinde kendimi zor tutuyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İHANETİ
Teen FictionHayatımda en çok istediğim şey okumak ve okuyup doktor olmaktı ve bu hayalimi gerçekleştirmeme çok az bir zaman kaldı. Bu yıl okulum bitince staj çalışmamda sonlanınca kendi kliniğimi açıp işimin başına geçip en istedigim işi yani insanlara yararlı...