Multide cem hoca var iyi okumalarr
bugün çok yogun hasta vardı yoruldum en iyisi kandine gittmekdi bende gittim sabah ac çıktım evden bişeyler yemeliyim hemen sandivinç ve meyve suyu aldım çünkü açele etmeliyim daha murat hocanın yanına gidiçem daha kim oldugunu bilmiyorum umarım iyi biridir biryandanda meyve suyumu yudumluyordum etrafıma baktığımda gördüğüm kişiyle adeda şok oldum onun burda ne işi vardı of yine onu takip ettigimi sanıçek kazma hemen burdan gitmeliyim diyicem ama burak yanıma geldi şimdi gitsem yanlış anlar ama o of
-selam oturabilirmiyim merve ?-ha evet oturabilirsin burak ne demek buyur
şimdi gidemem ne yapıcam başımı egerek yemeğimi yedim tam çıkıçakken burağın seslenmesiyle ona döndüm
-birazdan bir hasta gelicek ona biz bakıcağız unutma merve
başımı sallayıp çıktım murat hocanın odasına gittim çünkü göstermem gereken bir dosya var ama biraz korkuyorum derin bir nefes alıp verdim kapıyı tam çalaçakken birinin kolumu tutmasıyla durdum arkama baktıgımda şok oldum yutkundum şimdi ne oluçak yanlış anlıcak ne diyorum ya başıma ne geleçek
-senin burda ne işin var küçük hanım söyle çabuk
sesiyle başımı kaldırdım kaba ne oluçak işte gözlerine bakınça başımı başka yere çevirdim ve ''asıl sizin ne işiniz var burası benim çalıştığım hastane normal burda olmam'' sesimi biraz yükseltim galiba adamdan ses gelmediğine göre derken adamın beni odaya sokmasıda bir oldu yinemi ya of kolumu çok sıkıyordu o yüzden bişey riyemedim sıkmasın diye fazla adama bak şimdide kapıyı yine kitledi vallahi bu iyice oyun oynuyor artık sinirmi bozuyorMurat salman .........ağzından
bugün hastanede çok işim var . ama bir an önce bitirip çıkmalıyım daha yeni girdigimiz bir ihale ve yeri geliçek mallarla ilgilenmem ğerek buğün yoruçu bir gün olacak orası kesin sonunda hastaneye vardım . yol biraz uzun herneyse . bugün bir ameliyat ve birkaç hastayla ilgilenim yeter bence sonucta buranın patroru benim . önümdeki dosyaları inceledim fazla hasta yok iyi hastalar birazdan gelir kantine gittim bişeyler yiyip ğeldim elimde hemşirenin verdiği dosyayı incelerken odamın kapısında birini gördüm bu yok daha neler burda ne işi var demeye kalmadan kızın yanına gittim evet bu merve diyip odama soktum ki karşı geldi ama ben yine odama soktum bişey diyemedi .
-ya senin kadar zorba kaba kimse görmedim ...sen ne yapmaya çalışıyorsun hem sen kimsin ve bana böyle davranmaya hakkın yok bay ukala .
kendimi tuttum doğru aslında zorla istediğimi elde ederimki oda benim olaçak herne kadar engel olmaya çalışsada oda bana aşık oluçak olacakta çünkü o benim sinirlenmeden gülümseyerek ona baktım
-bak güzelim ben buranın patronuyum ve sende benimsin anladınmı benim olaçaksın . ben seni uyarmıştım sana dedim benden uzak dur diye ama sen dinlemedin demekki kaderimiz bizi bir araya getiriyor canım .
-ya sen ne diyosun ya ne demek benimsin ya bana sordummu ben istiyormuyumki istemiyorum ve şimdi çıkmak istiyorum hemen . hem sizin gibi birinin burda ne işi var hem şimdi doktor geliçek bizi söyle g:rmesin yanlış anlar ki ilk günden doktorun gözünden düşmek istemiyorum anladınızmı beyefendi şimdi bu kapıyı açın ve sizi bidaha görmek istemiyorum ..
resman şuan kendimi gülmemek için tutuyorum hala anlamadı doktor oldugumu safım benim olsun zaten ben onun bu haline aşık oldum ki bide bilse onun benim için ne kadar degerli oldugunu bide bilse çocukluk aşkım oldugunu ama nerden bilicek o beni çoçukkende istememişdi ama ben yinede onu sevmekten vazgeçmedim vazgeçmicemde çünkü onu bikere kaybettim bidaha kaybedemem asla bunu göze alamam '''bak güzelim ben seni bırakmam bırakamam '''gözlerine baktığımda oda bakıyordu ama çok sinirliydi ama bi yandanda hiç bir tepki vermiyordu öylece bakıyordu bende ona .birden kapı çaldı. hay aksi nerden çıktı ya bu kapı tekrar çaldı . merve sinirle bana bakıp '''şimdi ne olaçak bay ukala hı ne yapıcağız gelen murat beyse o zaman görürsün'''' anaşılan murat yani benim namımı duymuş ama benim oldugumu bilmiyor '''ne bakıyon açsana kapıyı açmıçanmı ben şu dalabın arkasına giriyorum ac oldumu ukala çabuk yada sen saklan ''' yok sen saklan ben bakarım hadi tamam saklan . kapıya doğru gittim kapıyı açtım ve gördüğüm kişiyle kan beynime sıçradı gelen volkandı tam zamanın buldun demi gelicek dediğimde ''''ooo murat bey işiniz hayırlı olsun başladınız demek doktorluğa '''ulan bazen bu volkanın zamansız konuşması beni ki nerden biliçek herneyse volkan şimdi git benim işim var sonra gelirsin ''''abi ne diyon seni ziyarete gelen misafire böylemi davranıyon hemde kardeşine''' bak volkan şimdi ğit sonda gel oldumu '''oo yoksa burayadakı kız attın işim var derken'''volkan elimde kalıcan kardeşim uza yoksa gevertirim biliyorsun yaparım ''tamam abi kızma biliyorum yaharsın anlaşılan tersinden kalktın en iyisi sonra gelim ''''en iyisi kardeşem kapıyı kapatıp arkamı dönmemle mervenin sinirli suratını görmemde bir oldu elmeri belinde ayaklarını yere vuruyordu '''hem ukalasınız hemde yalancı vede zorbasınız ayrıyetten kabasınız ya siz bişey demiyorum demek murat salman sizsiniz peki o zaman ben bu hastaneden gidiyorum çünkü benim sizin gibilerle işim olmaz hem mafya hemde doktorsuniz hem katil hemde can kurtaransınız bu nasıl oluyor ben burda çalışmam istifa edilorum anladınızmı stajımı başka yerde lapıcam daha iyi bi hastaneoe ve 'daha iyi doktorlarla yalancı katil ukala mafya olmayanlarla anlarınızmı şimdi çekilin önümden .
bak haklısınq bitraz tuhaf bir konu ama ben kimseyi istilerek öldürmem ben iyimere dokunmam beni nasıl tanıyorsun bilmiyorum ama doğru mafyayım her türlü işi yahtım ama asla iyi insanlara zarar vermedim haksızsızlıgrada gelemem şuan bana haksızlık yapıyorsun ve dinlemiyorsun ama ben dinletmesini biliyorum elbet diüknliceksin daha bilmediğin çok şey var bide şuan istifa edemezsin çünkü istifa edersen okulda başarısız olursun o yüzden burda çalışmak zorundasın küçük hanım mecbursun burda çalışmaya benim olmayaş
''sen öyme san bay ukala bura çalışsamda senle asla ama asla olmaz ''sen bilirsin ben söyledim ''ben gidiyorum çekil karşımdan hastalar bekliyor murat bey ''peki merve hanpım buyrun ama sakın unutma benimsin ona göre davran eger ona göre davranmazsan olaçakları sen düşün ve burak denen çocuktanda uzak dur ona yazık olmasın çünkü benim olana kimse dokunamaz ve ona göre davran benimde seninde canın yanmasın güzelim ona göre davran hadi şimdi git unutma benimsin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İHANETİ
Teen FictionHayatımda en çok istediğim şey okumak ve okuyup doktor olmaktı ve bu hayalimi gerçekleştirmeme çok az bir zaman kaldı. Bu yıl okulum bitince staj çalışmamda sonlanınca kendi kliniğimi açıp işimin başına geçip en istedigim işi yani insanlara yararlı...