24 bolum kavusmamiz neden bu kadar zor

2.6K 110 18
                                    

Multide " murat salman " var

Sabah alarmin igrenc sesiyle uyandim . Saate baktigimda 6:00 di tekrar basimi yastiga katip uyudum . Bu seferde kapi calindi .duymamazlikdan gelip yastigi basima katip uyudum . Bu nasil bir gun diye icimden gecirirken birden biri yastigimi cekti .

-abla yaa hadi kalk geç kaliyoruz.hem daha uzerini giyinicen , kahvalti edicen oooo daha cok isimiz var yaa abla !!

Yavasca yastikdan basimi kaldirip ona baktim sakindim yavasca ayaga kalktim onun yanina gittim kacmaya calisti ama olmadi gidiklamaya basladim gulmekden artik konusamadi oldugu yete oturdu "oh dunya varmis yaa "diyerek yataga oturdum gulmekden takati kalmadi ayaga kalkip yanima gelip uzandi sonra bana bakti .

-abla iyiki geldin . Seni cok seviyorum .

Biraz garip bi duygu oldu icimde. Melisa geldi aklima sonra ceydaya baktim ayni gibilerdi sonra onu tekrar gidikladim "bende bende seni seviyorum suslu " diyip guldum biz icerde gulerken babamizda kapida bize bakiyordu .

-hadi kizlar bu kadar yeter bence gec kalmayin murat prilaynt cafede bekliyor. daha yatiyormususnuz ...

bizde birbirimize bakip gulerek kalktik ceyda odasina gitti bende bi dus alip uzerimi giyip asagi indim kahvalti etmek istemedim bahceye ciktim telefonumu kurcaladim melisayi ariyacaktim vaz gectim supriz yapicam diyip maillere baktim volkandan bulusmak istiyordu hemde acil ne diye merak ettim yeride yazmis iceri girip ceydaya gelemicegimi soyledim

-ama abla hem seni muratla tanistiricaktim bugun gitmezsen

Canim acil olmazsa gelirdim inanki . Bak asma o guzel yuzunu soz yarin dugun alisverisine gelicem tam gun soz . Hem o zaman tanisiriz ..

-sozmu ? Bak ertelemek yok . Sonra isim cikti . Baska bir toplandim vs..

"Tamam canim soz simdi gitmem gerek " diyip ciktim evden yolda volkani aradim bekliyormus sesi bir garipdi kesin birsey oldu . Dedigi yere geldim arabayi valeye verip iceri girdim tam karsida beni bekliyordu yanina gittim . Beni gorunce cok sevindi tokalasip oturduk .

-birsey icermisin ?

Kasimi kaldirip ona baktim . " heralde beni acil olarak birsey icmeye cagirmadin " diyerek ona baktim basini egdi "dokul sende birseyler var iyi degilsin " dedim bana bakti .

-merve ben .... nasil anlatsam sana birsey demem gerek . Ama inanki bana hic boyle olsun istemedim iyiliginiz icin

Lafi gevelemede anlat iste ne soylicen ?

"tamam sakin ol anlaticam " dedi hay aksi sansa bak telefonu çaldı konusup geliyorum diyerek gitti sonra ayni hizla gelip.

-merve benim isim var . Sonra konusuruz kusura bakma .

Diyip gitti bende oylece dona kaldim . Merak ettim acaba ne soylicekti offf kimdi arayan diye dusunurken aklima nelisa geldi neyse bende bari melisayi ziyaret edim diyerek yanina gittim onada supriz oldu.

-mervem hos geldin canim

-hos bulduk arda yokmu ?

-Sey yok daha gelmedi ama simdi gelir yoldadir .eee sen ne yapiyon yeni ailene alistinmi

Evet alistim hersey yolunda . Kiz kardesim evleniyor .

-ciddimisin . Tam kavusmusken .

Yani kismet canim ama cok tatli onu seviyorum.

Biz sohbet ederken Ardada geldi baya eglendik zaman nasil gecti anlamadim saat baya ilerledi "artik bana musade" diyince ikisininde surati dustu "ama yapmayin zaten gelicem ama aralar malum isim cok " dedim sonra sarilip ciktim bi garipdi kendi evimde misafirdim yada ben oyle hissettim.

GEÇMİŞİN İHANETİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin