10. bölüm benim benim olmalıydı

6K 230 7
                                    

Myltide Masum kizimiz var merve

başım of çok ağrıyor elimle başımı tutmak istedim ama olmadı gözlerimi açtığımda şok geçirmiş şekilde etrafıma baktım ama kimse yoku ..üstüme baktım bağlıyım hemde bir sandalyeye elimide sıkıca bağlamışlar bide benim burda ne işim var ya ardayla melisa nerde ya of kimsede gelmiyor yutkunarak etrafıma baktım iceri derli doppluydu ama hiç temiz kokmuyor ama dizaynı iyiydi bir çalışma yada toplantı odası gibi düzenlenmiş . birden kapının açılmasıla adamın girmesi bir oldu tek değil yanında dört adam daha var ve ben öndeki adamı tanıdım evet tanınıdım bu o adam birçok yerde karşılaştım ama şimdi ne olakave benim burda ne işim var demeye kalmadan adam elinde bıçakla etrafımda dolaşıyordu resmen şuan ölücegimi sandım korkudan çünkü tek başıma beş erkeğin arasında ve birinin elinde bıçak etrafımda dolanıyor birden soguk metali boynumda hissedince korktum ve titredim birden batırıcağını sandım ama batırmadı adamlara işaret etti bir sandalye alıp karşımda oturdu ve gözlerime baktı bende başımı yere gedim çünkü şuan çok korkuyordum konuşmasıyala yüzüne bakıtım...ama bu sefer yüzü çok sertti seside..
-neden her seferinde etrafımda dolanıyorsun ve karşıma çıkıyorsun derdin ne kızım yoksa ajanmısın eğer ajansan senin ve arkadaşlarının cenazesi çıkar burdan ve kimse cesedini bulamaz ya güzellikle herşeyi anlatırsın yoksa seni öldürürüm karar senin şimdi konuş çabuk ve tepemi attırma anladınmı küçük hanım ...hadi
ya ben şimdi ne anladıcağım hem ajan ne ya buda kendini türk fliminde mi sanıyor hem o kimki ben onuun ajanlığını yapim hem bikere ben ajan değilim değilimde azım bağlıyken nasıl söyliyim kaş göz işaretiyle ağzımı gözterdim öküz anlamadı hele şükür anladı ağzımı açınca rahat bir nefes aldım . birden sinirli şekilde bana bakan adamı görünce konuşma geregi duydum ama ne diyicektim.
-öncelikle ben ajan değilim. tesatüf esiri sizinle karşılaştım hem siz kimsinizki sizi araştırım ajanlıgınızı yapim . hem siz ikide bir karşıma çıkıyorsunuz asıl siz ajansınız beyefendi.
-ya sabır sen insanı çıldırtırsın . ben sana bir defa sorucam sen kime uşaklık ediyorsun söyle yoksa güzelim kellene yazık olur.
-ya siz manyakmısınız ne ajanı ne uşagı bırakın beni ben gitmek istiyorum hem ben dokturum inanmıyorsanız hasteneyi arayın sorun özel bir klinik ya ne olur inanın ya hem arkadaşlarım nerde ?
-ya bende reysi cumhur sen kim doktorluk kim hem senden doktorlukmu olur üstündeki kıyafete bakılırsa sürdüksün.
-bak ağzını topla yoksa gözteririm sana öküz ister inan ister inanma ben doktorum ya size yalan borcummu var .of kolumda hissetigim acıyal çığlık attım koluma baktığımda kanıyordu manyak adam kolumu bıçakla çizdi manyak ya of canım yanıyor manyak ya tuturmuş ajan diye ne ajanı ya ben bu gece sadece eğlenmek istedim ama ğel görki bir odada iskence görüyorum rezmen manyaklar ya kolumda acıyor bakamıyonumda kanıyor doktorum ama kan tutuyor arada başım ağrıdı .birden bir adam öküz adamı cağırdı birşeyler söyledi kulağına sonra adam bana doğru geliyordu vallahi artık çok korkuyordum kesin öldürücek beni öf ya öf
-bak güzelim bu konuştuklarımız aramızda kalıcak . öğrendim doğru söyledin doktorsun ama sakın yinede seni cevremde görmiyim yoksa bir daha bu kadar küçük çizikle kurtulamazsın ve olucaklardan sen sorumlusun anladınmı diyerek göz kırptı .
manyak vallahi manyak bir an önce burdan çıkmalıydım hemde biran önce çıkışa doğru çıktığımda kanıyan kolumdan birinin sıkmasıla bağırdım ağzımıda kapamasıya tepinmeye başladım beni kendine döndürünce çok korktum beni duvara fırlatınca canım yandı başımı kaldırdıgımda yine öküz adamdı .
-yine ne var yine ne yaptım bırak beni gidiyorum işte daha ne istiyorsun.
-bak güzelim seni uyardım umarım uyarımı dikate alırsın . ha bu arada kolun için üzgünüm arkadaşların evine gönderildi yani iyiler istersen senide bıraksınlar .

-yok ben giderim hem siz etrafımda dolaşmalın demişdiniz ama siz benim yanıma geldiniz sizde benden uzak durun hem siz beni evimi nerden biliyorsunuz ve sakın sizde benim cevremde dolaşaşmayın şimdi çekilinde gideyim bay öküz

-buyrun küçük hanım . bide benim adım murat..

konuşmasını dinlemeden dışarı çıktım bi taksiye binip eve doğru yol aldım manyak adama bak benim adım murat diyor bide karşıma geçmiş gülüyor ya insanı delirtiyor ama hakını vermek lazım adam yakışıklıydı ve ona gülmek yakışıyordu çok tatlıydı ben ne diyorum ya beni bağlıyan ve nerdeyse öldürmek üzere olan adam hakında ne düşünüyorum ya sabır of ya ben adama yardım ediphayatını kuurtarim adam beni öldürmeye kalksın ne saçma gün ya resmen kabus araba durunca inip eve gittim melisa ve arda uyumuştu her ikiside sarhoştu arda bey bizi tembihledi ama kendi zil zurna sarhoş oldu kolumu görünce icim gitti hemen koluma basuman yapıp üzerimi degişip uyumaya çalıştım çünkü yarın işim vardı nemde çok uykumda gelmiyor nasıl gelsinki iki saat önce nerdeyse ölüyordum herneyse uyuyim en iyisi yoksa sinirden patlıcaığm ......

MURAT SALMAN....agzından.

adamın söyledigi şeyle şok oldum ve araştırmasını istedim bu kız kim kimlerdendi vs... kıza baktığımda canı yanıyordu adamlara işaret edip kızı cözmelerini söyledim cözünce kıza uyarıda bulundum kız dinlemeden dışarı çıktı bende beşinden gittim kimse beni dinlememzlik yapamamazdı . yanlışlıkla kanıyan kolunu tutunca cığlğk atmasın diye ağzını kapadım sonra duvarla arama aldım kaçmasın diye çok yakındık gözlerine baktığımda bana öfkeliydi haklıydıda biran öpmek geçsede içimden onu ama tutum yapamazdım şimdi sırası değildi kıza arkadaşlarının iyi oldugunu söyledim eve bırakmayıda teklif ettim ama kabul etmedi buda beni daha sinir ediyordu o an onu bırakmak istemedim çünkü bu kız benim benim olmalıydı hemde sadece benim istemeden kıza bağlandım ama nasıl oldu bende anlamadım onu görünce dengem şayıyor ne yaptığımı bilmiyorum o yüzden o kızı unutmalıyım hemde biran önce saten kız bir daha karşıma çıkmazda ya ben kendimi tutamıyıp beşinden gidersem yok daha neler içimdeki ses beni sinir ediyor herneyse saten bir daha ceremde gözükmicek yoksa kendimi tutamam . volkanın sesiyle ona döndüm.

-abi istediğin mallar teslim edildi ha bu arada birilerini araştırmışsın bilğiler masanda umarım ters birşey yoktur. varsa halledelim.

-yok volkan sadece bir araştırma s en gide bilirsin.

odama gidip masamda oturdum kanlı bıcağı gönünce silmeden çekmeceye kattım . kagıttdaki bilgilere bakıtım.

merve Alkan 23 yaşında özel bir klinikte doktor

annesi gözlerinin önünde öldürüldü babası yaşıyor

babası ünlü bir iş adamı ayrıyatten yeraltı kirli işleri var -mafya-

sevgilisi yok bekar

en yakın arkadaşı melisa yağız ve arda alkan ayıyetten kuzeni

okudugum iki şey den biri sevindirdi diğeri üzdü . üzen annesini ölümü . sevindiren bekar ve sevgilisinin olmayışı babası tekin biri değil ama sanırım kızın bundan haberi yok . ama kızın tavrından belli babasına ggüveniyor ama herneyse gidip uyuyim yarın işim var ..

*****************

sabah erken kalktım kahvaltıyı hazırladım üzerimi değişip aşağı indim bizim sarhoşlar daha uyanmamış kahvaltımı yapıp çıktım çünkü bugün yürümek istedim bu yüzden erken çıktım sahil kenarında bıraz durup sahili izledim temiz havayı tenefüz edip yoluma devam ettim yolda burakla karşılaştık meyer burakla evlerimiz yakınmış yolda konuşarak klinige vardık üzerimi değişmek için odaya girip değiştim cem hocanın adasına doğru yürüdüm ama gördügüm şeyle şok oldum kapının üstünde kocaman UZMAN Dr. murat SALMAN yazıyordu inanmıyorum şimdi cem hoca gittimi ya of bu şimdi olurmu . herneyse acaba murat hoca gençmi yaşlımı husuzmu değilmi of acaba nasıl biri .

GEÇMİŞİN İHANETİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin