Birini delicesine karsiliksiz kosulsuz sevmek..... ugruna olumu goze almak. cok zor heleki onun seni sevmedigini bilmek sana yalanlar soyledigini aslinda yasadiklarinizin hepsinin birerer yalandan ibaret oldugunu bilmek nasil bir duygu .....? Ve buna ragmen onu hala delicesine seviyor olmaniz bagli kalmaniz hatasini yalanlarini bilmemezlikten gelmek hic birsey yokmus gibi davranmak yalanlarina goz yummak sizce salaklikmi...? yoksa delicesine karsiliksiz sevmekmi ? Ben ne yaparsam yapim bu isin icinden cikamadim her seferinde bu sorulari ve bir cogunu kendime sordum ama olmadi onu her gordugumde sesini duydugumda fikirlerim degisiyor ama bazende oyle bian geliyor...... aklim karisiyor seviyorum diyor seviyorda ama sanki oda emin degil... ama yaptiklari goze aldigi seyler ... bazen oyle bian geliyor beni sevdigine eminim bazende oyle seyler yapiyor sanki sevmiyor. Ne bilim tek bildigim ona cok asik oldugum her ne yaparsa yapsin onu unutamam cunku ben murati cok seviyorum muratsiz olamam murat benim yasam kaynagim omrum canima can katan omrum ...ne bilim insan nefes almadan durabilirmi ? bende duramam murat benim nefesim yasam kaynagim can buldugum hatalari oldugu kadar dogrularida oldu canim yandigi kadar mutluda oldum ama bu son yasananlar baya aklimi karistirdi yangin ondan sonrasi yok ..... suan nerdeyim ben bile bilmiyorum yanimda bana bakan cift kim olduklarini ve nerde duguma dair hic birsey soylemiyorlar ki ilaclarinda etkisiyle bazen sormayida unutuyorum... ama sordugumda birsey soylemiyorlar. Tek bildigim cok uzakda oldugum.
Etrafima bakiyorumda resim bile yok genis ferah bi oda bir dolap masa tv koltuklar bas ucumda bi cekmece karsimda somine yaniyor iceri sicacik . yan tarafimda bir pencere disariya bakiyorum sabah saatleri gun dogmak uzere karsisi bos bir bahce ve karsida daglar gorunuyor.. hafifde kar var disarisi gelin lik gibi olmus bembeyaz tam kis mevsimi anladigim kadariyla burasida bir dag evi ama pek tanidik gelmedi
Iyi hos hersey guzelde beni kim kurtardi ? beni buraya kim getirdi ? bu cifti ilkez goruyorum burasinida Allahim ne oluyor ya murat nerde ? Aklim karma karisik oldu en iyisi ayaga kalkmak... ayaga kalmak istedim ama olmadi .. ani hareket etmemle basim dondu birden birinin koluma girdigini hissettim ama gozumu acamadim yataga geri uzandim . Uzerimi orttu gozlerimi actigimda karsimda duran hemsireye baktim .serumu koluma takip bir yandanda soyleniyordu .
-merve hanim biraz daha dikatli olun. Yeni bir ameliyat gecirdiniz dikisleriniz acilmasin.
Ameliyat derken ne amleiyati basimin agrisindan konusamadim koluma igne vurmasiyla biraz canim yandi .
Sonra hemsire karnimi acti meyer karnimdan ameliyat olmusum.. soru soran gozlerle bakinca birazda yutkundum hemsire anlamis olucakki anlatti-merve hanim sakin olun ilacin etkisile hissetmediniz ama karninizin sag taragindan bobrege yakin yerde kursun cikardik bize geldiginizde durumunuz biraz kritikti cunku ikinci kursun kalbinizin oldugu yere yakindi . Ama uzun bir ameliyat sonucu suan iyisiniz iki gundur zaten uyuyordunuz ama kritik saatleri atlattik .
Hemsirenin anlattiklari biraz korkuttu ama iyi olmama sevindim . Onca yasanan olaylara ragmen yasiyor olmamda buyuk sans... Ama yasadiklarim yasadiklarima bakiyorum canim cok yaniyor hayatim resmen bir yalan..... kisaca bu yil bana agir geldi yasiyor olmama sevindim . Ama hala canimi yakan icimi kemiren beni bitiren birsey var .muratin durumu suan nasil iyimi cok merak ediyorum . Haberde nasil alirim nasil ulasirim onuda bilmiyorum daha dogrusu nerde oldugumu bilsem ama suan oda karisik suan onun yaninda olup sarillmak istiyorum onunlayken herseyi unutuyorum mutluluk kaynagim ama suan iki ayri yerdeyiz yasadigimi biliyormu oda karisik .umarim murat yasiyordur .
Kulagima gelen sesle kapiya dogru baktim kapinin aniden acilmasiyla korktum yutkundum. Kapiya dikatli baktim iceriye bir kac korumaya benzeyen dev gibi adamlar girdi bana dogru yaklastilar ve icimden bir ses gic iyi olmadi diyor oldugum yere daha cok kendimi sabitledim ayaklarimi kendime cektim. Birden zorlandim ameliyali oldugumu o korkuyla unutmus olacamki kendimi zorladim. karnim agriyinca karnima baktim dikislerim acildi karnimaki kanlari gorunce daha bir korktum o korkuyla fark etmemisim canimin cok yandigini... nefes alislarim degisti . Karsimda bana bakan adam bana daha yaklasti . Biden bir ses duydum. arkadan beni koruyan cift ve beni koruyan korumalarin sesi geldi nedense onlari gorunce sevindim ama onlarda bana yaklasamdi o dev gibi adamlar onlara engel oldu . Bir bana yaklasip ben kucagina alip goturdu her ne kadar dirensemde olmadi .... beyinsiz adam beni o halde gordugu halde aldiris etmemisdi canim cok yaniyordu . Beni arabaya katti kendisi sofor koltuga diger iki adam biri saga biri sola olmak uzere oturdu digerleride arka arabaya bindiler . Sinirden bagirdim
-siz kimsiniz ? Cevap versenize kimsiniz kimin kopegisiniz lan cevap verin .... Benden ne istiyorsunuz birakin beni inicem
Kapidan inmek istesemde olmaz devler var yanimda bagirdim bu sefer ama agzimi kapattilar agzimi kapatan adamin elini isirdim sinirden birden yuksek sesle bagirdim ....
inmek istiyorum .... inmekk anlamadinizmi inmek istiyoruuuuum birakin beni
cok hareket ettim ama olmadi nefesim daralmaya basladi karnima baktim cok kotu olmustum basmi kaldirdim caresiz oldugumu anladim karsi kameradan bana bakan adama baktim ... on koltukda oturan adami gorunce yutkundum oldugum yerde durdum saskinca ona baktim oda bana ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İHANETİ
Teen FictionHayatımda en çok istediğim şey okumak ve okuyup doktor olmaktı ve bu hayalimi gerçekleştirmeme çok az bir zaman kaldı. Bu yıl okulum bitince staj çalışmamda sonlanınca kendi kliniğimi açıp işimin başına geçip en istedigim işi yani insanlara yararlı...