Oyle pismanimki ona yasattigim aci icin ama sinir ... iste bu bende cok.. ofke kontrolum yok tedavi oldum ama yok doktorlar bile artik ugrasmadi. ilac alinca biraz iyi oluyor ama sinir animda ilacimi almazsam iste o kotu sevdiklerime bile zarar veriyorum ayni bu sekilde ve sonra boyle canim yaniyor.. hemde cok babamlada bu yuzden tartistik tedaviyi biraktigim icin. onlarda kizdi bende evi terk ettim ""bir tek vukaat duyim bak ne yapiyorum " demisti iste bu zamana kadar iyiydi bundan sonrasi kotu olmus. haber salmislar geliyoruz diye simdi gelmislerdirde.
-abi Sizinkiler geldi seni bekliyorlar .
Iyi insan lafin ustune gelir "tamam geliyorum" diyip dolabdan sinir ilacimi icip gittim. malum sakin olmaliydim. . beder yine beyin utulicek asagi indigimde babamin suratindan anladigim kadariyla baya sinirli bendende ..annemde kosarak yanima "oyss annesinin kuzusu " diyip sarildi " dur anne bogucaksin " dedim ama dinlemezki ama bende ozledim .
-hep sen yaptin!! Sen simarttin bunu senin eserin bak gurur duy.
Sinirimmi zor tuttum, ne zaman annemle boyle olsak... babam hep laf sokar " ne var halimde " dedim sinirle yuzune baktim.
" ne yooki yemedigin vukuaat yok tamam mafyasin ama bu bir masumun canini yakacagin anlamina gelmez .mafyalik kitabindada yazmaz "
Biraz hakliydi ama bilmedigi seyler vardi . Zaten bu yasima kadar hic yaptigim seylerin nedenini hic sormadi. varsa yoksa bagirmak .yuzune baktim ama ayniydi hic bana karsi degismedi .
-yapma bey daha yeni geldik hem murati bi dinle sonra bagir boyle bir yere varamayiz yapmayin bi sakinlesin.
Sinirliydim.... durmadim kapiyi cekip ciktim annem pesimden geldi " oglum yapma hadi iceri gel "annem olmazsa o adamin yanina bidaha girmem. iceri girdim bana bakiyordu.
-ben sozumu bitirmeden nereye ? Cocuk bak annenle bir karar aldik. malum senin asik olacagin yok, malum aklin fikrin hovardalikda... bizde karar aldik seni evlendiricegiz.
Yerimden sinirden kalktim. bak babalik bu yasima kadar kendimle ilgili kararlari ben aldim ...bundan sonrasindada oyle alacak ben kendim secicem siz degil
-oylemi yok cocuk .bitti hem ben soz verdim . babasina o kizi getiricem sana istesende istemezsende sana kalsa boyle kalirsin .
Biz hangi cagdayiz!! hem siz ne derseniz diyin ben evlenmem o kadar.. kapiyi cekip bu sefer ciktim delirmemek icten degil arabanin oraya dogru gittim. babama soyleyemem ki zaten bana inanmaz. o yuzden ona doylemicem kimsede beni zorla evlendiremez ..ben merveden baskasiyla olamam .ama bunu babam anlamazki bende anlamam sonuçda onun ogluyum
Hastaneye geldim. derin bi nefes alip iceri girdim. volkan arda melisa vardi yanlarina gittim. ardayla goz goze geldik, bi hisimla yanima gelip yumruk atti hemde sert bi yumruk" lan serefsiz lan siz ne istediniz masum bi kizdan sahipsizmi sandiniz bundan sonra ayaginizi denk alin ben varim anladinmi "
ayaga kalktim birsey demedim volkanda bana bakti saskinca sonra yanina geldi .
"sakin ol arda hem merve olsa boyle yapmani istemez "
omuz silkip gitti sonra volkan bana bakti. neden geldin der gibi ama geldim. onsuz olamiyorumki doktor odadan cikinca yanina gittik .
"malesef hastanin bobreklerinden biri hasar gormus ..eger uygun nakil bulunmazsa hasta fazla yasayamaz uygun nakli bulup getirin "
Duyduklarimla beynimden vuruldum ...benim yuzumden.. arda benim burdan gitmemi istedi bobrek icin kendimi gostermeme dahi izin vermedi herkesi kontrol ettiler ama olmadi sinirlendim.
" bende bakicam belki benimki uygun "
dedim ama arda karsi cikti yine en sonda melis kizdi.
" yeter ya yeter bi gostersin belki olur ya hem burda mervenin sagligi onemli "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İHANETİ
Teen FictionHayatımda en çok istediğim şey okumak ve okuyup doktor olmaktı ve bu hayalimi gerçekleştirmeme çok az bir zaman kaldı. Bu yıl okulum bitince staj çalışmamda sonlanınca kendi kliniğimi açıp işimin başına geçip en istedigim işi yani insanlara yararlı...