27 Bölüm kalbimdeki sizi

1.5K 55 0
                                    


@burak9876 bu güzel fotografi için mermer eski teşekkür eder ........☺😊😘😙

Zaman herseyin ilaciymis .... zamanla herseyi unutursun dediler . Hersey yoluna girer dediler dedilerde neden bende bunlar ise yaramadi neden canim hala ilk günkü gibi yaniyor... neden icimdeki aci gün gectikce daha cok büyüyor neden.... neden bu kadar caresizim o gün aklima geldikçe unutamıyorum .

-murat ...muraaat..!!!!

Sinirden elimdeki bardagi kirdim. Fakat icimdeki öfke hala dinmedi. Gecem gündüzüm artik belli degildi. Mutluluğum artik yoktu .

- merve hanım .... merve hanım

Çaresizce bana bakan kadına baktım halime acimis olacak ki bana acir gözlerle baktı . Ama elimden gelen birşey yoktu öylece baka kaldım .

-merve hanım eliniz çok kötü kanıyor . Ne yaptınız ? bırakın lütfen elinizdekini daha kötü olacak eliniz .

Farkında değildim elimde olan cam parçasının elimi kestiğini... o kadar canım yanmasına alistimki artık hiç birşey canımı yakmıyor. Tek birşey hariç murat in yokluğu hala içimi yakıyor...

〰〰 Cemin ağzından 〰〰

- Cem bey .... merve hanım ! Yine şey...

- Ne oldu ? Merveye soylesene ağzında gevelemeden .

- yine kriz gecirdi. Ellerini kesti hemde derin biraz .

Olduğum yerde derin nefes alarak ellerimi masaya katip boynumu citlattim sakinlesmeye çalıştım.

Lan ben size yanından ayrılmayın demedimmi ?hiii bir an bile tek kalmayacak demedimmi soylesene demedimmi.

- dediniz beyefendi ama ...

Amasi mamamsi yok ben neden seni işe aldim... işin gücün merve dedim. Bu son ikazim yeminle bir daha öyle birşey olsun canini alırım anladım.

- peki beyefendi bir daha olmaz .

Şimdi git ilgilen ve bir daha tek kaldığını duyarsam... olacakları sen düşün şimdi defol...

bu halde gitsem iyi olmazdi. Sinirden masamda olan herşeyi binada elimin tersiyle yere attım . Sakinlesmek bu durumda çok zor. Ben kılına zarar gelemsin dedikçe o kendine zarar veriyor anlamıyorum rahat dursa ne olacak ....

- abi iyimisin .

Iyi değilim... neden böyle oluyor . Anlamaiyorum hep kendine zarar veriyor .

- abi biraz zaman ver . Herşey bir anda olmaz .

Biliyorum ama ne yapım . Çok seviyorum ama o ille şerefsiz murati istiyor .

- zamanla unutur ama bu senin elinde korkutmaman lazım .

Haklısın.... ama ne yapım sen soyle yanımda '' murat ''deyince elim ayağım dolanıyor sinirleniyorum ne yapım o an herşey oluyor .

- ışte o durumda ordan uzaklaşmak en iyisi abi , yoksa böyle daha kötü kaybetersin.

Orası oylede alper ne yapayım akıl bırakmıyor, onun başkasını sevmesi beni deli ediyor . Kendime hakim olamıyorum .

-sende haklısın ama onuda anla zaman ver .

Olmaz zaman veremem benim olacak benim o murat denen adam lafın gelişi adam diyorum. Ona asla birakmicam benim olacak.

-sen bilirsin kaybeten sen olacaksın .

Güzellikle olmuyorsa bizde zorlariz zaten bu işin başka çaresi kalmadı .

- nasıl yani abi ne yapacaksın ?

GEÇMİŞİN İHANETİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin