17 bolum seni sevdigim icin utaniyorum

4.1K 174 21
                                    

Uyanmak yada olmek... birsey  ifade etmezdi .duydugum haberle yikildim, babami kaybetmistim .tek yasama sebebimi, dayanagimi, artik yasamama gerek yoktu. uyanmak istemiyordum. uyanigim ...keske olmasaydim. karsimda gordugum kisiyle, kalakakdim.... murat bu cidden murat biraz dogruldum .

"yavas canim daha yeni ameliyattan ciktin dikat et hem burdayim hep yanindayim "

ama sen hani ev....

"ssstt sakin... konusma, ben senden nasil vazgecebilirim, kutup yildizim ,yasama sebebim. hem ben senin yaninda olacagima soz verdim .unutma sen benden vazgecsende, ben senden asla vazgecmem. bunu dusunmen beni uzdu .unutma sakin bizi ancak olum ayirir "

biliyordum zaten inanmamistim beni kurtaracagini biliyordum. yanima oturup saclarimi oksadi. simsiki sarildim seni cok ozledim murat cok.

"bende yasama sebebim bende seni cok ozledim "

diyip alnimdan optu .basimi muratin dizine kattim, muratta saclarimi oksuyor ,aradada opuyordu, konusuyorduk zaman hic gecsin istemiyordum, onlayken zaman cok kisa yetmiyor onsuzkende gecmiyor. muratin yuzune baktim oyle guzel gulumsuyordiki.... gamzelerini yeni fark ettim .cok tatliydi bian aklima gelen seyle agladim .muratta saskin sekilde yuzume bakti kalktim.

-ne oldu bitanem .

-ba..babam.... babami kaybetim murat nefes alamiyorum ...

-sakin ol canim. gececek ne desemde acini dindiremem, ama bundan sonra ben varim. hep yaninda olacam yanliz degilsin .

-tamam ama beni birakma hep yanimda ol .

Diyip bonuna sarildim, goz yaslarim sel oldu .hayat ne acimasiz bi yandan sevindirip bi yandanda aglatiyor .sevinc ve huznum ayni, babam yok ama artik murat var. aglamakdan uyuya kalmisim, kalktigimda muratda yanimda uyuyordu. bana sarilmis... sanki kacicakmisim gibi.. deli oglan ben seni nereye birakip giderim. saclarini oksadim yumusacik uyandirmaya kiyamadim. oyle biraz kaldim uyandi gozlerime bakti ....

"gunaydin yasam kaynagim yasama sebebim "

diyip alnimdan optu, dudakdan sandim ama degil anladi biraz utandim

-"bitanem ben senin dudaklarindan degil, alnindan opucem .taki helalim olana kadar o zaman operim bal dudakkarindan. sen benim icin cok ozelsin bunu unutma .

Diyip goz kirpti. iste bida asik oldum ben bu adamdan nasil vazgecim, bi kez daha gonlumu kazandi gonul hirsizim. ben murat olmadan ne yaparım. ben sevmekden korkuyorum ama sevgiye yenik dusdum. pismanmiyim degilim, onu cok seviyorum .

" merve mervee merveee "

murat muratt nerdesin ?murat kolumda hissettigim aciyla uyandim gözlerimi ovarak karsiya baktim murat sandim murat ne oldu ?

-ne murati lan yeter geldiginden beri murat murat diye sayikladin murat seni birakti hala onu sayikliyon unut unut artik eziyet etme kendine o seni unuttu bak aradigi yok .

Gordugum kisiyle sok oldum. ruyaymiydi ,bunlarin hepsi yani murat hic gelmedimi, bu yasananlar bi ruyaymiydi ,hayir hayir bu olamaz goz yasimi tutamadim. ama nasil ya gercekti hissettim gercekti iki kolumu sikip yuzume bakti cem.

" unut artik seni unutani aci cekmen yersiz unut "

duyince goz yasimi tutmamadim. inanmak cok aci murat degil butun gun cem yanimda olmus bende murat sandim ...
Degil hepsi bi ruyaydi, gercek olmasini isterdim ,ama degil tek tesellim babamin yasiyor olmasi. dedigim gibi iki sevinc bi arada olmuyor. bu dusunceler agir geldi pencereye dogru yurudum, pencereyi actim ,ruzgar cok guzel eziyirdu ,tenim donuyordu. ama aci yoktu sogugu seviyordum. hemde canim cok yandigi zaman iyi geliyordu. gunes tepede heryer cok guzeldi, agaclar yapraklari dokmus ,kuskar civil civil deniz masmavi ,sevgililer sahilde. yasamamak icin bi neden yok yasamak. guzel ama bana niye zor bi tek benmi sevince zor oldu. Kulagima gelen sesle arkami dondum. cem elinde tepsi yemek getirmis ...bi an murat sandim ama degil goz yasimi tuttum yerime oturdum, bi sandalye cekip karsimda, oturdu ,tepsiyi dizine katti corbayi kasiga katip bana uzatti yemicem dedim .

GEÇMİŞİN İHANETİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin