20 bolum sensiz yasmak olum bana

3.3K 150 26
                                    

Nefes almakda artik zorlaniyordum... artik yasamak istemiyordum. yasamak bana haram olmustu cem bana her gunu zehir ediyor, yetmiyormus gibi ustune hic birsey olmamis gibi yanima gelip dugunden bahsediyor. bende pes ettim ne derse tamam diyorum. onada kiziyor.. anlamiyorum ne yapsam olmuyor .

-merve hanim buyrun kahvaltiniz.

-istemiyorum gotur ..

-merve hanim cem bey israr etti ... hem hic iyi gorunmuyorsunuz birsey yemeniz lazim lutfen .

-hayir istemiyorum . Hem sen niye bu kadar ilgileniyorsun benle.. dikatimi cekti, digerlerinden farklisin .

-sadece sizin iyiliginizi dusunuyorum .

Tamam oyle olsun. gamze nasil birsey biliyormusun?
Ama birsey demedi ve cikti . Duvarlar ustume ustume geliyordu daraldim .asagi indim cem yoktu iyikide yoktu disari ciktim bahceye.. biraz etrafi dolandim kollarimi acip esen ruzgari tenimde hissettim. sonra cimlere uzandim, gokyuzunu seyrettim? tipki cocukken yaptigim gibi ama tek fark o zaman cok mutluydum .ailem, sevdikerim ,hatta muratta vardi ama murat benim onu sevmedigimi saniyordu ...o zamanlar bile. ama cok seviyordum kucukken ama murat farkliydi ...hep benden kaciyordu anlam veremiyordum. taki bi gun yurt disina gittigini duyana kadar, bende pes ettim beni sevmedigini sandim ama hic suan bile oldugu gibi ,benim onu ne kadar sevdigimi anlamiyor anlamicakda ama olsun... onu sevmek bana mutluluk veriyor onu dusunmedigim an bile yok. benim sevdam imkansiz birsey olucak gucum tukendi ne yapsamda gormicek aglamamak icin tuttum kendimi ama olmadi o kadar doldumki anlatamam. anlatacak kimsemde yok artik herkes benden nefret ediyor arda melisa bile ....

*****

-Al bu yuzukler nasil bi bak merve cildirtma beni al bak diyorum

Offf banane sanki suana kadar benim fikrimi sordun ya yuzuk konusunuda sorma birak beni yeter yanliz kalmak istiyorum anladinmi yanliz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Offf banane sanki suana kadar benim fikrimi sordun ya yuzuk konusunuda sorma birak beni yeter yanliz kalmak istiyorum anladinmi yanliz .

-tamam oyle olsun. ama dua et mutlu gunumdeyim . Ha bu arada yarin gelinlik borovasi icin gelecekler haberin olsun sakin aksilik yapma .

Olumlu anlamda basimi salladim gamzeyi gormeye gittim bende ama yoktu . Hay aksi unuttum gamze yoktu cem sozunu tuttu birakti. ama kizin bilinci acik degildi..murat onu oyle gorunce kuplere binmistir ,benim olum fermanimi bile yazmistir .
Eee ben niye burdayim bi sebeb yokki yasamanin da ama kacamamki heryerde korumalar imkansizdi. bilerek olume gidiyorum ama sagim solum olum zaten her iki sekildede olucektim gec oldu uyudum malum yarin buyuk gun

Sabah kapinin calinmasiyla uyandim vuran belliydi ama actim

-ne var cem .

-hadi giyin bugun brovaya gudiceksin hadi!!

-hani buraya geliceklerdi ?

-soru sorma bekliyorlar !! Korumalar goturucek .

Tamam bende hazirlanim allahdan cem yok brovayi erken bitirir dolanirim korumalarla nasil olucaksa.. neyse uzerim tamdi korumalarla soylenen adrese geldik baya buyuk bir yer.

GEÇMİŞİN İHANETİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin