Zaman su gibi akip gidiyor .... mervemde elimden gidicek .aslinda birakmak istemiyorum ama daha fazla canini yakmakdan ve tekrar olumune neden olmakdan korkuyorum anladim zorla guzellik olmuyor o yuzden birakicam biliyorum kosarak murattin yanina gidicek ama olsun yeterki mutlu olsun ben aci cekmeye raziyim .
-abi taburcu islemleri tamam merve hanimi cikarabiliriz
"Tamam " diyebildim .mervenin odasina dogru gittim yataginda oturmus bekliyordu kapida biraz izledim deniz gozlumu ..oturdugu yerden disariyi seyrediyordu dalmisti .derin bi ic cektim iceri girdim " merve hazirsan cikalim " sadece yuzume bakti ...oyle bi bakisi vardiki beni benden aldi gozlerinden nefret ve kin vardi ve hakliydi hayatini mav ettim ayaga kalkti disariya dogru cikti birsey bile demedi bende ustelemedim arabanin onune gelince durdu yuzume bakti .
"Ben burdan sonrasini hallederim " diyip elimdem cantasini aldi "simdimi gidiceksin "dedigimde durdu ve gözlerimin icine bakarak.
-ben o eve bidaha girmem ..ben o evden kefenimle ciktim. kusura bakma! hem soz verdin birak gidim .
-ama son bi kez..hem elbisen esyalarin var alsaydin .
-kalsin ! Zaten o eve kacirilarak geldim zorla ve birseyim yoktu ayni suanki gibi ...hem esyalarda hic iyi anim yok acidan baska..
-tamam bari gidicegin yere kadar biraksaydim .
"hayir tesekkur ederim saol " diyip gitti birsey yapamadim yapamazdım .ellerimi arabanin ustune kattim sanki nefesimi biri kesmis gibi ben onsuz nefes alamamki ama mecburum .
MERVENIN AGZINDAN◀◀◀◀◀◀◀
nihayet cehnemden kurtuldum ..bedelini hayatimla odedim herseyimi kaybettim ama sonunda kurtuldum zor olsada bir kac gun otelde kaldim kendimi toparladim kapi calinica kapiyi actim kapida gordugum kisiyle sok oldum ...
-cadi niye bize hzber vermedin .
-ama sen hani bana kizmistin...
"Gel buraya tatli cadim "diyince sarildim hemde sikica ..cok ozledim senide melisayi da hem o nerde dedim ? Basimi kaldirip "isi vardi hem oda seni bekliyor almaya geldim hazirlan olumlu anlamda sarildim murat bizim oraya yakindi sonra giderdim arabaya esyalari katip yola koyulduk hem korkuyor hemde heyecamliydim yolda giderken biraz sakinlestim
-bu arada cadi butun is sana kaldi biliyorsun demi ..
"ne o yoksa yanlizmi birakicaksin beni " diyip basimi egdim "hayir yanlis anladin yani isin basina sen geciceksin dedim " tamam diyip gulumsedim biraz
-arda !! Benim yanimda ol birakma beni olurmu ?
-o nasil soz ben asla birakmam senin her zaman yaninda olucam biksanda .
-saol arda iyiki varsin...
Yolda giderken baya konustuk eskisi gibi sakalastik ozlemisim ardayi meliside bide sirket cikti bundan sonra basina ben gecicem babamin vasiyeti imis doktorluk bana yaramadi bari holding yonetim bi tane olsaydi iyidi ama olsun ben babamin kiziyim ihaleleri hep kazanip isi dahada buyutucem..
Buralar tanidik geldi iste bizim ev ...melisa her zamanki yerinde camdaydi kosarak kapiyi acip ustume atladi "mervem canim seni cok izledim " bende melisa bende izledim birbirimize baya sarildik iceri gectik eskisi gibi sohbet etip eglendik sonra odalarimiza gectik ben bi dus alip pijamalarimi giydim ayicikli olandan sonra odama baktim ayniydi ama ben degistim tam uzandim uyuyacakken kapinin acilip melisanin ustume atlaması bir oldu "nefesim gitti melisa" oylemi diyip gidiklamaya basladi birbirimizden gectik ardada katildi "bensiz ha olurmu cadilar "diyip oda gidikladi baya gulduk sonra arda gitti bizde melisle beraber yattik ozledim onla uyumayi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İHANETİ
Teen FictionHayatımda en çok istediğim şey okumak ve okuyup doktor olmaktı ve bu hayalimi gerçekleştirmeme çok az bir zaman kaldı. Bu yıl okulum bitince staj çalışmamda sonlanınca kendi kliniğimi açıp işimin başına geçip en istedigim işi yani insanlara yararlı...